پی سی فصل سیزدهم بازی Call of Duty: Mobile دو سلاح جدید را به این عنوان اضافه خواهد کرد - پی سی

این‌طور که به نظر می‌رسد، به زودی دو سلاح جدید به بازی Call of Duty: Mobile اضافه خواهند شد. حساب رسمی توییتر بازی اخیراً تصاویری از این سلاح‌ها را با طرفداران به اشتراک گذاشته و از آن‌ها خواسته است تا نام ‌سلاح‌های جدید را حدس بزنند.

با توجه به طراحی اولین سلاح، تقریباً با اطمینان می‌توان گفت که بازی‌بازان در فصل سیزدهم Call of Duty: Mobile به سلاح Peacekeeper دسترسی پیدا خواهند کرد. نکته‌ی جالب این است که توسعه دهندگان تصمیم گرفته‌اند تا برای آوردن Peacekeeper به Call of Duty: Mobile، از طراحی این سلاح در عنوان Call of Duty: Black Ops 4 استفاده کنند. سلاح دوم نیز ظاهراً MP7 است؛ یک SMG که در عناوین مختلف سری مانند Black Ops و Modern Warfare شاهد آن بوده‌ایم.

علاوه بر این دو سلاح جدید، اکتیویژن (Activision) تاکنون به اضافه شدن دو نقشه‌ی جدید در فصل سیزدهم Call of Duty: Mobile اشاره کرده که یکی از آن‌‌ها نقشه‌ی Raid با مضمون کریسمس است که اولین بار در فصل دوم این عنوان در دسترس قرار گرفت. از طرف دیگر، نقشه‌ی دوم تقریباً هیچ شباهتی با نقشه‌های طراحی شده در سری Call of Duty ندارد و احتمال دارد که یک نقشه‌ی انحصاری برای نسخه‌ی موبایل باشد. قطعاً با عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی عمومی فصل سیزدهم Call of Duty: Mobile شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از سلاح‌ها و نقشه‌های این فصل خواهیم بود. اکتیویژن معمولاً با انتشار یک نسخه‌ی آزمایشی پیش از عرضه‌ی به‌روزرسان بزرگ بعدی بازی، ویژگی‌های جدید را به کمک بازی‌بازان آزمایش کرده و باگ‌های موجود را نیز رفع می‌کند. حال با این‌که عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی فصل سیزدهم تایید شده، اما اکتیویژن هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده است.

بازی Call of Duty: Mobile هم‌اکنون به صورت رایگان برروی گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS در دسترس قرار دارد. البته اگر بیشتر به نسخه‌ی کنسولی عناوین Call of Duty علاقه مند هستید، باید به اطلاعتان برسانیم که انتشار فصل اول بازی Call of Duty: Black Ops Cold War با تاخیر مواجه شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.