پی سی فصل دوم بازی Virtual Battlegrounds معرفی شد - پی سی

بازی Virtual Battlegrounds عنوانی اکشن و تیراندازی در سبک واقعیت-مجازی به شمار می‌آید که استودیوی سایبردریم (CyberDream) توسعه و پشتیبانی از آن را بر عهده دارد. این استودیو به تازگی با انتشار یک تریلر به معرفی فصل دوم این بازی به همراه معرفی تغییرات و مکانیسم‌های جدید آن پرداخت. طبق توضیحات منتشر شده، مشخص شد که این به‌روزرسان بزرگ علاوه بر افزودن محتویات جدید در قالب فصل دوم، کیفیت بصری بازی Virtual Battlegrounds را ارتقا داده و مشکلات مختلف گیم‌پلی را برطرف خواهد کرد تا یک تجربه‌ی منصفانه و روان برای علاقه‌مندان به این اثر بتل‌رویال واقعیت-مجازی فراهم آورد.

برای آن دسته از بازی‌بازانی که با عنوان Virtual Battlegrounds آشنایی ندارند، می‌توان گفت که این اثر در ماه آپریل سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلتفرم‌های واقعیت-مجازی منتشر شد. گیم‌پلی این اثر به مانند سایر بازی‌های بتل‌رویال به صورتی است که ۲۴ بازی‌باز هم‌زمان در یک جزیره فرود می‌آیند، به دنبال تجهیزات مختلف می‌گردند و برای بقای خود و کشتن دشمنان تا آخرین نفری که زنده مانده است، تلاش می‌کنند. با این حال جنبه‌ای که بازی Virtual Battlegrounds را از سایر عناوین بتل‌رویال کاملا متمایز کرده است، سبک واقعیت-مجازی آن به شمار می‌آید که به مراتب لحظات نفس‌گیر و واقعی‌تری را برای بازی‌بازان در یک میدان جنگ فراهم می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از فصل دوم بازی Virtual Battlegrounds، احتمالاً بزرگترین دستاورد این به‌روزرسان افزوده شدن نقشه‌های جدید به همراه Warehouse District منحصر به فرد است. این نقشه‌های جدید در واقع میدان‌های نبرد گسترده و متنوعی هستند و ویژگی‌های گوناگونی به مانند Zipline برای جابجایی‌های تاکتیکال در سراسر نقشه، فروشگاه‌های جدید، اتاق‌های مخصوص ذخیره‌ی مهمات و برنامه‌ریزی برای استراتژی‌های جنگی مختلف را دارا هستند. علاوه بر این موارد، در فصل دوم بازی‌بازان می‌توانند شاهد افزوده شدن یک چرخه‌ی پویای آب و هوایی فوق‌العاده باشند. آب و هوای بارانی، آفتابی، صاعقه و طوفان‌های مختلف در کنار چرخه‌ی شب و روز می‌توانند تنوع بسیار زیادی به این میدان‌های نبرد ببخشند.

علاوه بر این موارد، یک اسلحه‌ی شاتگان ساچمه‌ای برای نبردهای تاکتیکال نزدیک، به بازی افزوده خواهد شد. همچنین پوشش گیاهی بازی به مانند سبزه‌های روی زمین و یا درختان مختلف نیز مجدد طراحی شده‌اند و تراکم بالاتری را برای بهبود جلوه‌های بصری بازی دارا خواهند بود. در این به‌روزرسان سیستم MatchMaking بازی Virtual Battlegrounds بهبودهای زیادی را شامل خواهد شد تا بازی‌بازان تجربه‌ی بسیار گسترده‌تر و لذت‌بخش‌تری داشته باشند.

بازی اکشن، واقعیت-مجازی، تیراندازی و بتل‌رویال Virtual Battlegrounds هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های Oculus ،Vive و Windows Mixed Reality در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در پایان شما می‌توانید تریلر فصل دوم این اثر را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 66 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.