پی سی فروش دیجیتالی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در ماه نوامبر 5.7 میلیون نسخه بوده است - پی سی

اطلاعات منتشر شده از سوی سوپر‌‌دیتا (SuperData) نشان می‌دهد فروش دیجیتالی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در ماه نوامبر به ۵٫۷ میلیون نسخه رسیده در حالی که بازی Assassin’s Creed Valhalla به فروش دیجیتالی ۱٫۷ میلیونی دست پیدا کرده است.

گزارش‌های جدید وب‌سایت سوپردیتا پیرامون فروش دیجیتالی بازی‌های مختلف در ماه نوامبر منتشر شده است که اطلاعات آن، مجموع فروش بازی‌ها در تمامی نقاط جهان را نشان می‌دهد. در این ماه، فروش دیجیتالی تمامی بازی‌ها به درآمد ۱۱٫۵ میلیارد دلاری رسیده است که بالاترین درآمد ماهانه در طول تاریخ را نشان می‌دهد. این رکورد مهم به لطف فروش دیجیتالی ۵٫۷ میلیون نسخه‌ای Call of Duty: Black Ops Cold War رخ داده است.

با عرضه‌ی بازی Black Ops Cold War، عنوان Call of Duty: Warzone نیز تقویت شده و نسبت به ماه گذشته ۲٫۷ برابر بازی‌باز بیشتری دارد. از طرفی، اثر جدید شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، بازی Assassin’s Creed Valhalla، بهترین فروش هفته‌ی اول در میان تمامی نسخه‌های سری Assassin’s Creed را تجربه کرده و در هفته‌ی ابتدایی، ۵۰ درصد بیشتر از نسخه‌‌ی Odyssey فروش داشته است. همچنین باید متذکر شویم درآمد Valhalla تنها ۲۳ درصد بیشتر از Odyssey بوده، چرا که درآمد درون‌بازی کاهش قابل توجهی را به خود دیده است. دلیل اصلی این موضوع، حذف خرید‌های XP Booster در زمان عرضه‌ی بازی به شمار می‌رود، اگرچه در حال حاضر این قابلیت به فروشگاه یوبی‌سافت اضافه شده است.

مدتی پیش نیز به‌روزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شد که بهبود‌ها، حل مشکلات و متعادل‌سازی‌های متعددی را به ارمغان می‌آورد. به‌روزرسانی یاد شده، در کنار بهبودهای مختلف، محل استقرار شما را گسترش می‌دهد و Yule Festival را نیز به بازی اضافه می‌کند. با تکمیل فعالیت‌های مختلف فستیوال جدید، لباسی با نام Mōdraniht را از آن خود خواهید کرد. همچنین حالت جدید با نام River Raid در دست ساخت قرار دارد که در ماه دوم سال ۲۰۲۱ در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.