پی سی فردا به‌روزرسان نسخه‌ی ۱٫۱ بازی Ghost of Tsushima در دسترس قرار خواهد گرفت - پی سی

فردا روز بزرگی برای استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) و هواداران بازی انحصاری شرکت سونی یعنی Ghost of Tsushima به شمار می‌آید. بازی‌بازان می‌توانند از طریق دریافت به‌روزرسان نسخه‌ی ۱٫۱ به بخش چندنفره‌ی Ghost of Tsushima: Legends و تجربه‌ای کاملا جدید و منحصر به فرد را از همکاری‌های سامورایی‌های افسانه‌ای ژاپن فئودال داشته باشند. شرکت ساکر پانچ اعلام کرد که فردا به تاریخ ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹ (۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) از ساعت ۹ صبح این به‌روزرسان بزرگ در دسترس تمامی بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

طبق اطلاعاتی که تاکنون از سوی استودیوی ساکر پانچ منتشر شده است، بخش چندنفره‌ی Ghost of Tsushima: Legends چهار کلاس مختلف مبارز را خواهد داشت که دو کلاس آن Hunter و Assassin خواهند بود. هر کلاس مبارز توانایی‌ها، چارم‌های منحصر به فرد و قدرت‌های Ultimate با شاخه‌های ارتقای گوناگون خواهند بود. علاوه بر ماموریت‌های کوآپ که باید به صورت همکاری دو نفره پشت سر گذاشته شوند، بخش زنده ماندن در برابر هجوم دشمنان به نام Survival Mode نیز با قابلیت پشتیبانی از ۴ بازی‌باز از همان ابتدای عرضه در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

همچنین برای بازی‌بازانی که طرفدار بخش تک‌نفره‌ی بازی Ghost of Tsushima هستند، به‌روزرسان نسخه‌ی ۱٫۱ یک بخش New Game Plus، چندین چارم جدید و قدرتمند که یکی از آن‌ها به شما این قدرت را خواهد داد تا سگ‌های ارتش مغول را رام و مطیع خود ساخته و در مبارزات از آن‌ها استفاده نمایید، یک اسب جدید و بسیاری از موارد دیگر را در بر خواهد داشت. علاوه بر موارد ذکر شده، یک NPC جدید به بازی خواهد آمد که از ترکیب موادهای اولیه‌ی گوناگون قادر است رنگ‌های جدید، پیچیده و منحصر به فردی را در اختیار بازی‌بازان قرار دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.