پی سی عنوان Project 007 با موتور Glacier Engine توسعه خواهد یافت - پی سی

به تازگی استودیوی سازنده‌ی مجموعه‌ی اکشن و مخفی‌کاری Hitman یعنی آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) در مورد بازی تازه معرفی شده‌ی خود اطلاعاتی را با بازی‌بازان به اشتراک گذاشت. طبق این گفته‌ها، بازی Project 007 توسط موتور Glacier Engine توسعه خواهد یافت. برای افرادی که با این موتور آشنایی ندارند، می‌توان گفت که سری بازی محبوب Hitman نیز با همین موتور ساخته شده است.

علاوه بر این موارد، استودیوی توسعه‌دهنده اظهار داشت که بازی فوق جاسوسی بعدی خود برروی سیستم‌ها و پلتفرم‌های امروزی در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی Project 007 در واقع نخستین تنفس مجموعه‌ی محبوب James Bond خواهد بود که آخرین نسخه‌ی آن در سال ۲۰۱۲ تحت عنوان ۰۰۷ Legends به بازار عرضه شد اما نتوانست موفقیت زیادی را کسب نماید.

آقای هاکان آبراک (Hakan Abrak) مدیر عامل استودیوی آی‌او اینتراکتیو در مورد پروژه‌ی جدید گروه خود اظهار داشت:

ساخت یک بازی بزرگ با استفاده از ریشه‌های مجموعه‌ی James Bond اقدامی مهم و هدف اصلی استودیوی ما خواهد بود. من بسیار اعتقاد دارم که استودیوی آی‌او اینتراکتیو در همکاری با دو شرکت خلاق EON و MGM می‌تواند محصولی بی‌نهایت خلاقانه و جذاب را برای بازی‌بازان و انجمن‌های مختلف فراهم آورد. تیم پرشور ما بسیار هیجان‌زده است که خلاقیت خود را در دنیای منحصر به فرد و نمادین James Bond نشان دهد و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ی تاریخ استودیو را به سرانجام رساند.

عنوان Project 007 در مراحل ابتدایی توسعه قرار داشته و هنوز تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد مشخصی ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.