پی سی عنوان Halo Infinite یکی از کارگردانان ارشد خود را از دست داد - پی سی

تلاطم و آشفتگی در رابطه با پروژه‌ی Halo Infinite شرکت مایکروسافت با جدا شدن یکی از کارگردانان بالا رده‌ی آن ادامه می‌یابد.

کریس لی (Chris Lee)، شخصی که کنترل کامل برروی تولید و توسعه‌ی بازی جدید ۳۴۳ اینداستریز یعنی Halo Infinite داشته است، دیگر برروی این اثر کار نمی‌کند. وی لحظاتی پیش این تاییدیه را به بلومبرگ (Bloomberg) اعلام کرد. لی دومین کارگردان بالارده‌ای است که در طول این دو سال اخیر پروژه را رها کرده است. وی در این باره گفت:

من از مدیریت پروژه‌ی Infinite کناره‌گیری کردم و به دنبال فرصت‌های شغلی آینده هستم. من به تیم سازنده‌ی این عنوان باور دارم و اطمینان دارم که آن‌ها عنوانی عالی ارائه خواهند داد. این زمان خوبی برای من است که از پروژه فاصله بگیرم.

بازی مورد انتظار طرفداران اکس‌باکس یعنی نسخه‌ی بعدی Halo قرار بود به عنوان یک بازی زمان عرضه در کنار اکس‌باکس سری اکس منتشر شود. به دنبال بازخورد ضعیف بازی‌بازان و عدم استقبال آنان از تریلر گیم‌پلی، در اوایل ماه آگست گذشته اعلام شد که Halo Infinite تاخیر خورده است. همچنین در زمان اعلام خبر تاخیر، نقش آقای لی در توسعه و رهبری تیم محدود شد و مایکروسافت یکی از افراد قدیمی پروژه‌های Halo یعنی جو استاتن (Joe Staten) را برای رهبری بخش تک‌نفره به این پروژه وارد کرد. پیر هینتزه (Pierre Hintze)، یکی از تهیه‌کنندگان ارشد بازی، نیز برای هدایت توسعه‌ی بخش چندنفره انتخاب شد.

لی از سال ۲۰۰۸، یک سال پس از بنیان‌گذاری آن، در تیم ۳۴۳ اینداستریز فعالیت داشت و برروی سری Halo نظارت می‌کرد. شرکت مایکروسافت در یک ایمیل پیرامون این موضوع توضیحاتی را ارائه داد:

کریس لی همچنان یک کارمند مایکروسافت باقی می‌ماند و اگرچه در حال حاضر از رهبری Halo Infinite کناره‌گیری کرده است اما ما بخاطر تمامی تلاش‌های او قدردان هستیم.

توسعه‌ی Halo Infinite در طول این سال‌ها با مشکلاتی رو به رو بوده است. در ماه آگست ۲۰۱۹ نیز یک کارگردان بالارده‌ی دیگر با نام تیم لونگو (Tim Longo) و همچنین تهیه‌کننده‌ی ارشد استودیو، ماری اولسون (Mary Olson) از پروژه کناره‌گیری کردند.

Halo Infinite در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.