پی سی عناوین PlayLink برروی پلی‌استیشن ۵ قابل اجرا خواهند بود - پی سی

شرکت سونی اخیراً خبر تأیید کنسول پلی‌استیشن ۵ از بازی‌های PlayLink پلی‌استیشن ۴ که از طریق گوشی‌های هوشمند قابل کنترل و تجربه هستند را به صورت رسمی منتشر کرد.

کمتر از یک ماه دیگر به تاریخ عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ مانده است و همه‌روزه شاهد منتشر شدن شایعات و اخبار رسمی متعددی پیرامون نسل نهم کنسول‌های بازی هستیم. به‌دنبال این موضوع، شرکت سونی اخیراً در جواب این سوال که “آیا عناوین PlayLink برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ قابل اجرا هستند؟” چنین پاسخ داد که:

ما سوالاتی مبنی بر پشتیبانی قابلیت Backward Compatibility از بازی‌های Playlink در کنسول پلی‌استیشن ۵ را دریافت کرده‌ایم و هم‌اکنون می‌توانیم قابل اجرا بودن آن‌ها برروی این کنسول را تایید کنیم. ?

لازم به ذکر است که مجموعه بازی‌های PlayLink که طیف گسترده‌ای را نیز شامل می‌شوند، برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد که از آن‌ها به عنوان بازی‌های سرگرم کننده‌ی قابل تجربه برای تمامی اعضای خانواده به‌وسیله‌ی گوشی‌های هوشمند یاد می‌شود. در واقع، بازی‌بازان در این بازی‌ها به‌جای استفاده از کنترلر پلی‌استیشن ۴، باید به‌وسیله‌ی اپلیکیشن‌های این بازی‌ها آن را کنترل و تجربه کنند.

به‌هرترتیب، با تایید پشتیبانی کنسول پلی‌استیشن ۵ از عناوین PlayLink، می‌توان امیدوار بود که احتمالاً شاهد نسخه‌های جدیدی از این مجموعه که به‌صورت انحصاری برروی سخت‌افزار این کنسول قابل اجرا هستند نیز باشیم. به عنوان مثال، مکانیزم‌های بازی Hidden Agenda را می‌توان یکی از جالب‌ترین و پیچیده‌ترین مکانیزم‌هایی  دانست که تاکنون عرضه شده‌اند. همچنین، استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را برعهده داشت که عناوینی نظیر Until Dawn و Dark Pictures Anthology را در کارنامه دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.