پی سی عرضه‌ی بازی Shakedown: Hawaii برروی پلی‌استیشن 5 تایید شد - پی سی

بازی Shakedown: Hawaii یک بازی مستقل، طنزگونه، ۱۶ بیتی و برگرفته از نسخه‌های اولیه‌ی سری محبوب Grand Theft Auto به شمار می‌آید که در سال ۲۰۱۹ میلادی برروی پلتفرم‌های زیادی از سری پلی‌استیشن و نینتندو منتشر شد. در واقع این اثر مستقل نخستین بار در جریان رویداد نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از همان زمان توانست طرفدارانی هم برای خود پیدا نماید. حال به نظر می‌رسد که استودیوی وبلانک اینترتینمنت (Vblank Entertainment) قصد دارد تا این اثر را علاوه بر ۸ پلتفرم کنونی آن، برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز منتشر نماید تا بازی‌بازان زیادی موفق به تجربه‌ی این بازی کلاسیک و بامزه شوند.

این بازی که دارای دوربین کلاسیک و گرافیک ۱۶ بیتی است، داستان یک شخص خلافکار را روایت می‌کند که قرار است با گروه‌های مختلفی در شهر هاوایی درگیر شده و تمامی قلمروهای این شهر را از آن خود سازد. به مانند نسخه‌های اولیه‌ی مجموعه‌ی Grand Theft Auto، در این عنوان می‌توانید کنترل وسایل نقلیه‌ی مختلف را به دست گرفته و با اسلحه‌های گوناگون به تیراندازی و کشتن دشمنان بپردازید.

استودیوی مستقل وبلانک اینترتینمنت بسیار به انتشار بازی Shakedown: Hawaii برروی پلتفرم‌های زیاد حتی برخی کنسول‌های فراموش شده به مانند Wii U و Wii علاقه دارد و همین امر به محبوبیت و توجه به این توسعه‌دهنده منجر شده است. نکته‌ی جالب توجه بازی قبلی این استودیو یعنی Retro City Rampage به شمار می‌آید که در سال ۲۰۱۳ برروی ۱۳ پلتفرم مختلف منتشر شده بود و همان زمان هم با استقبال و شوق بازی‌بازان همراه شد. البته هنوز اطلاعی از انتشار بازی Shakedown: Hawaii برروی کنسول‌های اکس‌باکس منتشر نشده اما در صورت تایید کاربران اکس‌باکس ۳۶۰، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اس و سری اکس و حتی اکس‌باکس کلاسیک می‌توانند به تجربه‌ی بازی Shakedown: Hawaii بپردازند و از آن لذت ببرند.

عنوان Shakedown: Hawaii هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های Wii، نینتندو ۳DS، نینتندو سوییچ، Wii U، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ این عنوان قرار است در ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹ (۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) منتشر شود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.