پی سی ظاهراً باند‌ل‌های جدید ژاپنی پلی‌استیشن وی‌آر شامل آداپتور دوربین برای اتصال به پلی‌استیشن ۵ می‌شوند - پی سی

دیگر زمان زیادی تا انتشار کنسول پلی‌استیشن ۵ باقی نمانده است و طرفداران سونی قطعاً تجربه‌ی عناوین نسل بعدی هیجان زده هستند. با این‌که متاسفانه همچنان خبری از معرفی هدست جدید واقعیت مجازی توسط سونی نیست، اما بازی‌بازان می‌توانند از هدست پلی‌استیشن وی‌آر برای تجربه‌ی بازی‌های واقعیت مجازی برروی پلی‌استیشن ۵ استفاده کنند. البته از آن‌جایی که دوربین جدید پلی‌استیشن ۵ با هدست پلی‌استیشن وی‌آر سازگار نیست، سونی آداپتور جداگانه‌ای را ارائه داده است که دوربین پلی‌استیشن ۴ را به کنسول جدید این شرکت متصل کند. حال خبر رسیده است که باندل‌های جدید ژاپنی پلی‌استیشن وی‌آر شامل این آداپتور می‌شوند.

مدتی پیش در مورد عدم پشتیبانی مستقیم پلی‌استیشن ۵ از هدست پلی‌استیشن وی‌آر توضیح دادیم و گزینه‌های پیش روی طرفداران را نیز بیان کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به این‌جا مراجعه کنید. به طور خلاصه، اگر می‌خواهید بازی‌های واقعیت مجازی خود را برروی کنسول نسل بعدی سونی تجربه کنید، باید دوربین قدیمی پلی‌استیشن ۴ خود را نگه داشته و آداپتور جدید در نظر گرفته شده برای اتصال به پلی‌استیشن ۵ را خریداری کنید.

حال به گزارش وب‌سایت Gamekult، ظاهراً باندل‌های جدید پلی‌استیشن وی‌آر که به زودی راهی ژاپن خواهند شد، شامل آداپتور جدید دوربین پلی‌استیشن می‌شوند. متاسفانه سونی هنوز به صورت رسمی در مورد این موضوع صحبت نکرده است. پس مشخص نیست که آیا این باندل تنها برای ژاپن در نظر گرفته شده است یا این‌که راهی دیگر مناطق نیز خواهد شد. از آن‌جایی که در حال حاضر خبری از هدست جدید پلی‌استیشن وی‌آر نیست و این آداپتور نیز برای تجربه‌ی بازی‌های واقعیت مجازی برروی پلی‌استیشن ۵ وسیله‌ای ضروری محسوب می‌شود، احتمال دارد که آداپتور جدید به زودی به همراه تمام باندل‌های پلی‌استیشن وی‌آر عرضه شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.