پی سی طراح مراحل Cyberpunk 2077 از محتوای حذف شده‌ی این بازی می‌گوید - پی سی

کمتر از ۴ هفته‌ی دیگر تا انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰، یعنی بازی Cyberpunk 2077 باقی مانده و تا به حال اطلاعات گسترده‌ای از این اثر منتشر شده است. در سال ۲۰۱۸ و در جریان E3 2018، نمایشی از گیم‌پلی این بازی ارائه شد. از آن زمان تاکنون برخی از مکانیزم‌های این بازی مانند راه رفتن برروی دیوار حذف شده‌اند. اخیراً طراح ارشد مراحل بازی در خصوص محتوای حذف شده‌ی این عنوان توضیحاتی را ارائه داده است.

آقای مایلز توست (Miles Tost)، طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077، ابتدا در صحبت‌های خود به حذف قابلیت استفاده از دو سلاح به صورت همزمان اشاره کرد. وی سپس توضیح داد که حذف برخی از موارد و محتویات یک بخش طبیعی در توسعه‌ی بازی‌ها محسوب می‌شود. وی در این رابطه گفت:

با بازی ما می‌توانید به طور مشخص شاهد آن تغییرات و موارد حذف شده باشید، زیرا ما با خوشحالی تسلیم خواسته‌های طرفداران شدیم و آن دمو را در سال ۲۰۱۸ به شما نشان دادیم. در مورد آن فکر کنید. دو سال پس از آن نمایش، بازی عرضه می‌شود. البته ما چیزهایی را تغییر می‌دهیم و البته ایده‌هایی خواهیم داشت که روی کاغذ عالی به نظر می‌رسند اما در نهایت با سایر ویژگی‌های موجود در بازی به خوبی جواب نمی‌دهند.

این طراح همچنین به بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز اشاره کرد که در آن محتوای مختلفی حذف شده بود.

در بازی Wild Hunt برخی از بخش‌ها حذف شده بودند و در نهایت باعث شد تا به بازی بهتری تبدیل شود. حال آن را بهتر درک می‌کنم. می‌دانم که حذف بخشی از محتوا برای بسیاری از مخاطبان ناامیدکننده است و درک آن بدون در نظر گرفتن همه‌ی بخش‌های توسعه دشوار خواهد بود. اما در این مورد از شما می‌خواهم که به ما اعتماد کنید. تنها کافی است به داست‌ن های بسیاری از بازی های دیگری که ممکن است لذت ببرید، نگاه کنید.

 هنگامی که در طول روند توسعه برخی از محتوای دوست‌داشتنی و جالب از بازی حذف می‌شوند، شما همچنان از آن لذت می‌برید. شاید دلیل آن به خاطر همین حذفیات باشد. در پایان  همه چیز در مورد این است که بازی چقدر سرگرم کننده است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مطمئن شویم که این بازی یک تجربه‌ی کامل و شایسته برای مخاطبان باشد. گاهی برای این کار ، شما باید تصمیمات سختی را اتخاذ کنید و این بار شما شاهد آن خواهید بود.

آقای توست در پایان گفت:

هیچ‌گونه نگرانی در خصوص میزان محتوای بازی نداشته‌ باشید. ما در قضاوت در مورد مدت زمان گیم‌پلی در بازی‌هایمان بد عمل می‌کنیم (به یاد می‌آورم که تخمین زده بودیم که بازیکنان در بازی The Witcher 3 شاهد بیش از ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی هستند)، بنابراین سعی می‌کنیم دیگر این کار را انجام ندهیم. من همان جمله‌ای را که در گذشته می‌گفتم، اکنون تکرار می‌کنم: شما هنوز چیزی ندیده‌اید.

در Cyberpunk 2077 سه مسیر زندگی (Life Path) وجود دارد که هر کدام تأثیر خاص خود را در داستان اصلی و تصمیمات دارند. ۷۵ داستان خیابانی وجود دارند که داستان‌های منحصر به فرد خود را در قالب ماموریت‌های کوچک‌تر می‌گویند. استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) مدتی پیش اعلام کرد که این بازی همانند Wild Hunt از بسته‌های الحاقی رایگان برخوردار خواهد بود. این مورد شامل بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی پولی و یا بخش‌چندنفره که در آینده عرضه می‌شود، نیست.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. نسخه‌های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.