پی سی صداپیشه‌ی گرالت در بازی Cyberpunk 2077 حضور ندارد - پی سی

متاسفانه به نظر می‌رسد که داگ کاکل (Doug Cockle)، صداپیشه‌ی فوق‌العاده‌ی شخصیت گرالت (Gerlat) در سری بازی‌های The Witcher، در بازی جدید استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) یعنی Cyberpunk 2077 حضور ندارد.

کمتر از یک هفته تا به حقیقت پیوستن رویای Cyerpunk 2077 فاصله مانده است و به نظر می‌رسد که این بار خبری از تاخیر مجدد نیست و در واقع همین حالا می‌توانید بازی را برروی پلتفرم اکس‌باکس دانلود کنید و تا چند روز دیگر هم پری‌لود بازی برروی سایر پلتفرم‌ها آغاز خواهد شد. همچنین نسخه‌ی فیزیکی بازی هم به فروشگاه‌ها ارسال شده است و سی‌دی پراجکت رد تاریخ باز شدن قفل بازی برروی پلتفرم‌های مختلف را هم اعلام کرده است. آخرین بازی این استودیوی لهستانی The Witcher 3: Wild Hunt بود که به موفقیت غیر قابل تصوری دست یافت و برخی آن را بهترین بازی تاریخ می‌دانند. داگ کاکل که صداگذاری ماندگاری برای گرالت، شخصیت اصلی آن بازی، انجام داده بود، به تازگی اعلام کرده است که متاسفانه در نقش‌آفرینی جدید این استودیو حضور ندارد. این در حالی بود که بسیاری از هواداران امید داشتند که حداقل شاهد هنرنمایی مختصری از کاکل در بازی جدید باشیم. او به تازگی در مصاحبه‌ای با Eurogamer گفت:

متاسفانه تا کنون در پروژه‌ی Cyberpunk 2077 دخیل نبوده‌ام. سی‌دی پراجکت تا کنون من را برای این بازی استخدام نکرده است. راستش را بگویم کمی ناراحت هستم. شاید در آینده فرصت حضور در این بازی پیش بیاید.

منظور آقای کاکل از آینده، یکی از بسته‌های الحاقی مفصل Cyberpunk 2077 است. همانطور که می‌دانید، سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده است که این بازی حداقل به اندازه‌ی The Witcher 3: Wild Hunt بسته الحاقی داستانی خواهد داشت. آن بازی فارغ از چندین ماموریت کوچک که به صورت رایگان به بازی اضافه شدند، دو بسته الحاقی بزرگ در قالب Blood and Wine و Heart of Stone داشت که علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت از سوی منتقدان و بازی‌بازان، در حد یک بازی کامل هم محتوا داشتند. در حالی که قیمت آن‌ها تنها ۲۰ و ۱۰ دلار بود. پس امید است که داگ کاکل را در آینده در بازی Cyberpunk 2077 ببینیم.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و سرویس استریم استدیا عرضه خواهد شد. همچنین ارتقای نسل بعدی رایگان این بازی هم در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.