پی سی شرکت مایکروسافت یک روز قبل از انتشار جهانی کنسول‌های نسل نهمی خود برنامه‌ی ویژه‌ای را برای بازی‌بازان تدارک دیده است - پی سی

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که یک روز قبل از انتشار جهانی کنسول‌های نسل نهمی اکس‌باکس سری اکس و اس برنامه‌ی ویژه‌ای را برای طرفداران خود تدارک دیده است. در ادامه همراه ما باشید تا به جزئیات تکمیلی این خبر بپردازیم.

شرکت مایکروسافت به تازگی در حساب رسمی توییتر اکس‌باکس اعلام کرده است که برنامه‌ی ویژه‌ای را در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۹، یعنی درست یک روز قبل از انتشار جهانی کنسول‌های نسل نهمی خود، برای بازی‌بازان تدارک دیده است. این رویداد، دوشنبه‌ی سه هفته‌ی آینده ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه ویدئویی را که شرکت مایکروسافت در پست مربوطه با طرفداران به اشتراک گذاشته است را مشاهده کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

کنسول پرچم‌دار شرکت مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اکس با قیمت ۴۹۹$ و کنسول ارزان‌قیمت‌تر نسل نهمی این کمپانی یعنی اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹$ در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) به صورت جهانی در دسترس طرفداران‌ قرار خواهد گرفت.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ فکر می‌کنید ردموندی‌ها در این رویداد چه برنامه‌هایی را برای طرفداران خود تدارک دیده‌اند؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.