پی سی شرکت دیوالور دیجیتال استودیوی سازنده‌ی مجموعه‌ی Serious Sam را خریداری کرد - پی سی

طبق خبر جدید منتشر شده، استودیوی کروتیم (Croteam) که سازنده‌ی مجموعه‌ بازی‌های Serious Sam محسوب می‌شود، توسط شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) خریداری شد.

در همین راستا، شرکت دیوالور دیجیتال و استودیوی کروتیم بیانیه‌ای را منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

حدود ۳۰ سال پیش، گروهی از افراد مختلف دورهم جمع شدند تا کروتیم را در یک گاراژ کوچک در شهر زاگرب تشکیل دهند. این استودیو بر پایه‌ی آزمایش‌های خلاقانه، ایجاد مرزهای فنی و اعتماد به یکدیگر ساخته شده است که دهه‌ها از آن می‌گذرد. این تیم قبلا از کار برروی مجموعه‌ی Serious Sam، برروی عناوینی فوتبالی تمرکز داشت. ما در ابتدا یک نسخه‌ی آزمایشی از Serious Sam را منتشر کردیم که باعث شد مسیر کاری ما تغییر یابد. سپس شرکت دیوالور دیجیتال به ما ملحق و به عنوان حامی از استودیوی کروتیم پشتیبانی کرد.

حدود یک دهه‌ی پیش شرکت دیوالور دیجیتال به‌تازگی کار خود را آغاز کرده و به دنبال اولین پروژه خود برای همکاری در دنیای ظهور توزیع دیجیتالی بود. به طور مشابه، کروتیم نیز به دنبال یک شریک تجاری بود تا بتواند به کمک و پشتیبانی آن‌ها بازی Serious Sam 3 را منتشر نماید.

از آن زمان تا کنون، دیوالور دیجیتال و کروتیم همکاری‌هایی در بازی‌های مختلف با یکدیگر داشته‌اند. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نسخه‌های مختلف Serious Sam، بازی Talos Principle و برخی عناوین دیگر اشاره کرد.

امروز استودیوی کروتیم توسط دیوالور دیجیتال خریداری شد. مسلماً با همکاری این دو شرکت در آینده شاهد پروژه‌هایی مانند The Talos Principle 2، نسخه‌های بعدی Serious Sam و حتی آی‌پی‌های جدید نیز خواهیم بود. ه طور مشخص آزادی عمل و خلاقیت استودیوی کروتیم حفظ خواهد شد و دیوالور دیجیتال در این راه به آن‌ها کمک خواهد کرد. هر دو شرکت از به اشتراک گذاشتن این خبر بسیار خوشحال هستند و امیدوارند که در آینده اطلاعات هیجان‌انگیزی از پروژه‌ی مشترک آن‌ها منتشر شود.

بازی Serious Sam 4، آخرین اثر استودیوی کروتیم، هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.