پی سی شخصیت‌های Jigsaw و Leatherface در بازی Call of Duty Warzone قابل بازی خواهند بود - پی سی

شرکت اکتیویژن (Activision) و تری‌آرچ (Treyarch) از رویداد Haunting of Verdansk برای Call of Duty: Warzone و Modern Warfare خبر داده‌اند. این ویژه برنامه هالووین آینده از ۲۹ مهر ۱۳۹۹ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۰) آغاز شده و تا ۱۳ آبان (۳ نوامبر ۲۰۲۰) ادامه خواهد داشت. همان‌طور که در آن دوران‌های ترسناک و پر شور سال است ، دو قاتل معروف به عنوان ظاهری آماده برای استفاده در Warzone در طی به‌روزرسانی جن زده ظاهر می‌شوند.

Jigsaw و Leatherface سری‌های خود خود را ترک می‌کنند و در یک رویداد Call of Duty پر از موجودات ترسناک و فانوس دور هم جمع می‌شوند. پوسته های زیبای شبح وار را که کل نقشه Verdansk از آن استقبال کرده است، تکمیل می‌کنند و از طریق فروشگاه داخل بازی نیز در دسترس خواهند بود. این دو قاتل در میان طرفداران فیلم‌های ترسناک و اسلشر به عنوان دو نفر از قاتلان مشهور هستند. اگرچه گزینههای مختلفی وجود دارد که سازندگان می‌توانند انتخاب کنند، اما هیچ کدام متناسب با طرح Warzone و همچنین Jigsaw و Leatherface نیستند. جیگساو به دلیل تله های پیچیده و عملیات دقیق برنامه ریزی شده مشهور است. ماسک عروسکی نمادین وقتی به نسبت انسانی مقیاس پذیر شود، وحشتناک تر شده و قاتل قصد دارد نقشههای خود را در وردانس باز کند. در همین حال ، Leatherface رویکرد بسیار مستقیم تری دارد. این هیولا بیش از آنکه یک اره برقی بزرگ داشته باشد، برای شکار او سلاح گرم در نظر گرفته شده است. قاتل مشهور و دباغ چیره دست در خیابان های Haunted Verdansk در Warzone در جستجوی مجموعه‌ای از قربانیان بعدی خود خواهد بود.

برای اینکه روشن شود ، اینها فقط پوسته‌هایی هستند که به بازی اضافه می‌شوند. بازیبازان می‌توانند بسته‌های Saw و Texas Chainsaw Massacre Massacre را از طریق فروشگاه داخل بازی در کنار چندین گزینه‌ی تزئینی دیگر خریداری کنند. بسته‌های اضافی با مضمون ترسناک علاوه بر این دو شرور نمادین وجود خواهد داشت، اما پیش بینی می‌شود هیچکدام به اندازه‌ی آن‌ها کامل نباشند. بسته‌ی نرم افزاری Saw شامل Billy the Puppet skin برای Morte ، قطعه‌ی تجهیزات کشنده Phlebotomizier ، یک چاقوی پرتاب منحصر به فرد است که اهداف را هنگام ضربه تمرین می‌کند و دو طرح اصلی با موضوع SAW برای سلاح ها. یکی تفنگ تهاجمی ، دیگری تفنگ ساچمه ای است و آن‌ها با جذابیت کوچک سه چرخه ای همراه با سایر گزینه‌های شخصی سازی منتشر می‌کنند. در مورد Leatherface ، این بسته قاتل دیوانه شامل پوست Leatherface برای Velikan به همراه طرح LMG “Family Heirloom” خواهد بود. این همراه با یک بخش منحصر به فرد ارائه می‌شود که اجازه می‌دهد اسلحه به دست گرفته و مانند اینکه یک اره برقی است. این بسته همچنین شامل “Anybody Home?” است و طرح SMG و پنج مورد دیگر با موضوع فیلم این فاتل را شامل می‌شود.

بازی Call of Duty: Warzone هم اکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.