پی سی شایعه: Starfield از یک سیستم انیمیشن بازنویسی شده‌ی جدید استفاده می‌کند - پی سی

دو سال قبل و در جریان کنفرانس شرکت بتسدا در E3 2019، به صورت رسمی از عناوین نقش‌آفرینی The Elder Scrolls VI و Starfield رونمایی شد. از آن زمان تا به حال، اطلاعات بسیار کمی از این بازی‌ها ارائه شدند و مدت زمان زیادی تا انتشار آن‌ها باقی مانده است. در همین راستا، به‌تازگی جزئیات جدیدی از بازی Starfield ارائه شده است که به مورد جالبی اختصاص دارد.

به‌تازگی یک کاربر توییتر به نام JJ&MrOrange، اطلاعات جالبی را از صفحه‌ی لینکدین (Linkedin) یکی از توسعه‌دهندگان عنوان Starfield بدست آورده است. این صفحه مربوط به آقای اریک براون (Eric Braun)، برنامه‌‌نویس ارشد این بازی است که اطلاعات جدیدی در آن قرار دارد. طبق توضیحات نوشته شده، این برنامه‌نویس ارشد وظیفه‌ی بازنویسی سیستم انیمیشن بازی مذکور را برعهده خواهد داشت.

این موضوع با صحبت‌های اخیر آقای تاد هاوارد (Todd Howard) که اشاره کرده بود بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls VI با یک موتور گرافیکی به‌روز شده توسعه می‌یابند، مطابقت دارد. در طول یک ماه اخیر، برخی تصاویر از بیلدهای اولیه‌ی این بازی منتشر شد. در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد و تاریخ انتشار این اثر مشخص نشده است. بر اساس برخی از شایعات و شواهد، این بازی ممکن است در انحصار کنسول‌های اکس‌باکس و رایانه‌های شخصی قرار داشته باشد. انتظار در سال آینده‌ی میلادی اطلاعات بیشتری در خصوص این بازی منتشر شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.