پی سی شایعه: Forza Horizon 5 احتمالاً در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد - پی سی

به‌تازگی شایعاتی در مورد عرضه‌ی بازی Forza Horizon 5 در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

اخیراً آقای جف گراب (Jeff Grub)، اینسایدر مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی، در آخرین قسمت از پادکست Xbox Empire اعلام کرد که ممکن است بازی Forza Horizon 5 پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی جدید Forza Motorsport منتشر شود. به گفته‌ی وی، به نوعی الگوی معمول انتشار این دو سری شکسته می‌شود.

حدود چند ماه پیش شاهد تیزر معرفی نسخه‌ی جدید Forza Motorsport بودیم. من فکر می‌کنم نسخه‌ی بعدی Forza Horizon زودتر معرفی خواهد شد و احتمالاً در سال آینده‌ی میلادی عرضه می‌شود. فکر می‌کنم تیم‌های توسعه‌ی این دو عنوان در وضعیت عجیبی قرار دارند. به نظر می‌رسد استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games) نسخه‌ی بعدی Forza Horizon آماده باشد و پیش از نسخه‌ی جدید Forza Motorsport عرضه شود. من برخی از جزئیات را می‌دانم، اما می‌خواهم تا زمان معرفی رسمی منتظر بمانم.

این که بازی Forza Horizon 5 زودتر از نسخه‌ی جدید Forza Motorsport، کمی عجیب به نظر می‌رسد. اما در عین حال غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد. استودیوی پلی‌گراند گیمز در طول دو سال اخیر گسترش یافته است و بخشی از این تیم مشغول کار برروی نسخه‌ی جدید Fable است. در سال‌های اخیر، سری Horizon محبوبیت سری Motorsport را تحتالشعاع قرار داده است؛ بنابراین احتمال معرفی و عرضه‌ی نسخه‌ی جدید Forza Horizon دور از انتظار نخواهد بود.

شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ آیا Forza Horizon بعدی زودتر از نسخه‌ی جدید Forza Motorsport عرضه خواهد شد. نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.