پی سی شایعه: Demon’s Souls Remake فاقد محتوای جدید خواهد بود - پی سی

طبق ادعاها و گزارش جدیدی، بازی Demon’s Souls Remake فاقد هیچ گونه محتوای جدیدی نسبت به نسخه‌ی اصلی خواهد بود و در آن شاهد در دسترس قرار گرفتن Archstone ششم نخواهیم بود.

بازسازی Demon’s Souls برای پلی‌استیشن ۵، یکی از مورد انتظارترین عناوین نسل بعد است. بازی‌های زیادی به هنگام عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در دسترس خواهند بود، اما Demon’s Souls Remake یکی از آن‌هایی است که حتما باید همراه با کنسول خریداری کنید. اما اگر گزارش جدید حقیقت داشته باشد، قرار نیست شاهد محتوای جدیدی در این بازی باشیم و بازی به نسخه‌ی اصلی وفادار خواهد ماند.

بعضی هواداران امیدوار بودند که بالاخره در Demon’s Souls Remake شاهد افزوده شدن محتوا به Archstone ششم باشیم. در بازی اصلی این Archstone خراب شده بود و نمی‌توانستید وارد سرزمین مربوط به آن شوید، اما هواداران امیدوار بودند که در قالب یک بسته الحاقی شاهد در دسترس قرار گرفتن این Archstone باشیم که این اتفاق نیافتاد و ظاهرا در بازسازی بازی هم خبری از محتوای اضافه نخواهد بود.

از آن جایی که Demon’s Souls Remake به تازگی گلد شده است، بعید نیست که فایل‌های آن در دسترس برخی از افراد قرار گرفته باشد که احتمالا صحت داشتن این گزارش را بالا می‌برد. در نتیجه شاهد یک بازسازی وفادار، اما بدون محتوای جدید خواهیم بود. برای بسیاری از هواداران، این مورد اصلا مشکلی نیست چرا که آن‌ها Demon’s Souls را نسخه‌ی برتر سری Souls می‌دانند.

هایپ زیادی برای Demon’s Souls Remake ایجاد شده است که با وجود اینکه داشتن محتوای جدید نکته‌ی مثبتی است، بازی اصلی یک کلاسیک حقیقی است و تجربه‌ی دوباره‌ی آن با جلوه‌های بصری نسل نهمی، حقیقتا یک موهبت خواهد بود. هر چند گزارش لنس مک‌دونالد (Lance McDonald) لزوما به معنای حقیقت داشتن این مورد نیست، اما مک‌دونالد معمولا در مورد بازی‌های Souls درست گفته است.

بازی Demon’s Souls Remake یکی از عناوین هنگام عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ است و در نتیجه در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۲ آبان) در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.