پی سی شایعه: یک بازی براساس سریال The Mandalorian در دست توسعه است - پی سی

شایعه‌ی جدید منتشر شده حاکی از آن است که ظاهراً یک بازی براساس سریال The Mandalorian در دست توسعه قرار دارد. Shpeshal Ed که یکی از منابع داخلی ایکس‌باکس به شمار می‌رود، در توییت اخیر خود به این موضوع اشاره کرده است.

Shpeshal Ed از Xbox Era که اغلب اطلاعات درستی را در خصوص عناوین مختلف منتشر می‌کند، به‌تازگی اعلام کرده است که یک بازی جدید از دنیای Star Wars در دست توسعه قرار دارد. به گفته‌ی وی، این بازی براساس سریال محبوب The Mandalorian ساخته می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که کدام یک از استودیوها بر روی این بازی کار می‌کنند.

در حالی که هنوز مشخص نیست کدام استودیو بر روی بازی The Mandalorian کار می‌کند، اما این احتمال وجود دارد که بازی مذکور توسط یکی از استودیوهای فرست پارتی ایکس‌باکس ساخته شود، زیرا چند روز قبل MrMattyPlays اشاره کرد که یکی از این استودیوها در حال کار بر روی یک بازی بر اساس آی‌پی LucasFilm است. وی اشاره کرد که این بازی ارتباطی با عنوان Indiana Jones که توسط استودیوی ماشین گیمز (Machine Games) توسعه می‌یابد، نخواهد داشت.

در حال حاضر استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) با همکاری یوبی‌سافت (Ubisoft) و LucasFilm Games بر روی توسعه‌ی یک بازی جهان باز از دنیای Star Wars کار می‌کند. از طرف دیگر، اخیراً گزارش‌هایی در خصوص توسعه‌ی بازسازی Star Wars: Knights of the Republic توسط استودیوی اسپایر مدیا (Aspyr Media) منتشر شده است.

تاکنون ساخت بازی The Mandalorian هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، بنابراین اطلاعات منتشر شده فعلاً به عنوان شایعه تلقی می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.