پی سی شایعه: کنسول نینتندو سوییچ پرو ممکن است دارای صفحه نمایش Mini-LED باشد - پی سی

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت Economic Daily News، کنسول شایعه شده‌ی نینتندو سوییچ پرو ممکن است از صفحه نمایشی با تکنولوژی Mini-LED استفاده کند.

طبق گزارش Nintendo Life، وب‌سایت Economic Daily News امروز اعلام کرد که نینتندو اخیراً با مدیران Innolux Corporation، یک شرکت تایوانی تولید کننده‌ی پنل، ملاقات داشته است. این موضوع سبب شده است تا برخی تصور کنند که نینتندو برای استفاده از تکنولوژی Mini-LED در کنسول جدید خود با این شرکت تایوانی همکاری کرده است.

تکنولوژی جدید پنل Mini-LED قصد دارد تا بهترین ویژگی‌های پنل‌های LCD و OLED را در یک محصول ارائه دهد. این پنل می‌تواند در عین حفظ کیفیت بالا و ارائه‌ی کنتراست قابل مقایسه با OLED، روشنایی بیشتری را ارائه دهد. همچنین طبق برخی اطلاعات منتشر شده، این پنل‌ عمر باتری بیشتری را ارائه می‌دهد. از آن‌جایی که انتظار می‌رود نینتندو کنسول ترکیبی جدید خود را با سخت افزار بهتر و قوی‌تر ارتقا دهد، پس استفاده از صفحه نمایشی که به عمر بیشتر باتری کمک کند، کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل (Apple) نیز قصد دارد تا پیش از پایان سال ۲۰۲۱ برخی از محصولات خود را به این تکنولوژی مجهز کند. با توجه به قیمت بالای این صفحه‌ نمایش نسبت به تکنولوژی‌های دیگر، باید دید که آیا نینتندو در نهایت کنسول جدید خود را با این پنل ارائه خواهد داد یا خیر. 

همان‌طور که می‌دانید، اخیراً شایعات زیادی در مورد کنسول جدید نینتندو سوییچ منتشر شده‌اند. ماه گذشته، وب‌سایت Bloomberg News اعلام کرد که به گفته‌ی برخی منابع ناشناس، نینتندو به توسعه دهندگان توصیه کرده است تا بازی‌های خود را برای رزلوشن ۴K بهینه کنند. همچنین ظاهراً دلیل سکوت نسبی نینتندو در سال جاری این است که ناشر ژاپنی قصد دارد تا به همراه شرکای خود، بازی‌های فرست پارتی و ترد پارتی متعددی را در سال آینده در دسترس قرار دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.