پی سی شایعه: نسخه نینتندو سوییچ بازی Resident Evil یکی از شخصیت‌ های قدیمی را باز می‌گرداند - پی سی

ماه گذشته، کپکام (Capcom) هدف یک حمله‌ی هکری گسترده قرار گرفت که بسیاری از پروژه‌های آینده‌ی آن‌ را فاش کرد. یکی از این پروژه‌ها، Resident Evil Outrage نام دارد که ظاهراً در اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. اینکه دقیقاً این بازی شامل چه چیزهایی خواهد بود هنوز معلوم نیست، اما اکنون به نظر می‌رسد که ممکن است یکی از شخصیت‌هایی که پیش‌تر وی را با Resident Evil Zero به یاد می‌آوردیم، حضور داشته باشد. ظاهراً این شخصیت ربکا چمبرز (Rebecca Chambers) است.

طبق گفته استتیک گیمر (AestheticGamer) معروف به داسک گالم (Dusk Golem) که به فاش کردن اطلاعات مجموعه‌ی Resident Evil مشهور است، در بازی Resident Evil Outrage که به نام Resident Evil: Revelations 3 نیز شناخته می‌شود، احتمالا بازی‌بازان در نقش ربکا چمبرز قرار خواهند گرفت. هر چند این بازی به احتمال زیاد به صورت انحصاری زمانی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد، اما در نهایت برای سایر پلتفرم‌ها نیز عرضه می‌شود.

اگرچه اطلاعات منتشر شده برای طرفداران این سری جذاب به نظر می‌رسد، اما سابقه‌ی داسک گالم در انتشار اخبار همیشه درست نبوده است. با این که بسیاری از اخبار Resident Evil که در گذشته توسط همین منبع فاش شده درست بوده‌اند، اما ممکن است برنامه‌های کپکام تغییر کرده و شایعات غلط از آب درآیند. بنابراین بهتر است تا طرفداران انتظارات خود را در این زمینه کنترل کنند و منتظر اعلام رسمی کپکام باشند.

داسک گالم در این باره گفت:

این موضوع یک داستان طولانی دارد که سعی می‌کنم آن را به طور خلاصه بگویم.

اولین باری که اطلاعاتی را در مورد Resident Evil: Revelations 3 شنیدم، در اواخر سال ۲۰۱۷ بود. من شنیده بودم که این عنوان ابتدا بر روی نینتندو سوییچ و سپس برای همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. در این بازی، بازی‌بازان در نقش ربکا چمبرز خواهند بود.

باید بدانید که در حقیقت نسخه‌ی Village به عنوان Resident Evil 8 محسوب نمی‌شد و در واقع یک بازی فرعی از این مجموعه بود. من در سال ۲۰۱۸ فکر می‌کردم که این بازی نسخه‌ی Revelations 3 است، اما فکر می‌کنم شخصی که آن بازی (Resident Evil 8) را به عنوان Revelations 3 به من معرفی کرد، دچار اشتباه شده بود. زیرا این عنوان یک اثر فرعی بود و نسخه‌ی Rebecca نیز یک بازی برای نینتندو سوییچ محسوب می‌شد.

نسخه‌ی Revelations 3 یا Outrange برای همه‌ی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد، اما احتمالاً ابتدا بر روی نینتندو سوییچ به عنوان پلتفرم اصلی عرضه می‌شود.

ربکا چمبرز یکی از شخصیت‌های اصلی قابل بازی Resident Evil است که بازی‌بازان مدت کوتاهی از بازی اصلی Resident Evil را در نقش وی قرار می‌گیرند. در نقطه‌ای از داستان بازی Resident Evil اصلی، کریس ردفیلد خود را مسموم می‌بیند و بنابراین ربکا که یک پزشک آموزش دیده است، کریس را درمان می‌کند. هر چند بعد از اینکه بازی‌بازان موفق به اتمام این ماموریت می‌شوند، کنترل دوباره به کریس برمی‌گردد.

کپکام در بازی Resident Evil Zero، پیش درآمد بازی اصلی که در ابتدا به صورت انحصاری برای GameCube منتشر شد، شخصیت ربکا چمبرز را در نقش اصلی بازگرداند. در عنوان Resident Evil Zero، مشخص شد که ربکا به لطف کمک بیلی کوئن، مجرم در حال فرار، موفق به زنده ماندن از دست هیولاهای آمبرلا شده است و تمرکز اصلی داستان بازی بر روی دوستی آن‌ها قرار داشت.

اگر یک بازی Resident Evil برای عرضه بر روی نینتندو سوییچ در اواخر سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده باشد، طرفداران باید در اواسط سال آینده‌ی میلادی منتظر اطلاعات بیشتری از آن باشند. در حال‌ حاضر، بازاریابی کپکام بر روی Resident Evil Village متمرکز شده است، چرا که این عنوان قبل از پروژه‌ی Resident Evil Outrage منتشر می‌شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و همه‌ی این اطلاعات درست باشد، باید یک تاریخ عرضه‌ی احتمالی برای نسخه‌ی نینتندو سوییچ Resident Evil Outrage، پس از انتشار بازی Resident Evil Village اعلام شود.

طبق شایعات و اطلاعات فاش شده، Resident Evil Outrage برای نینتندو سوییچ در دست توسعه است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.