پی سی شایعه: قسمت بعدی رویداد Ubisoft Forward در هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - پی سی

حدود دو ماه قبل، قسمت اول از رویداد Ubisoft Forward پخش شد و در آن شاهد نمایش تعدادی از عناوین مختلف شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) بودیم. در انتهای این رویداد اعلام شد که قسمت دوم آن نیز در ماه‌های آینده برگزار می‌شود. طبق برخی از گزارش‌ها و شایعات، قسمت جدید این رویداد در ماه سپتامبر پخش خواهد شد. در همین راستا، اخیراً اطلاعاتی منتشر شده که به برگزاری قسمت دوم Ubisoft Forward در هفته‌ی آینده اشاره دارد.

جیسون شرایر (Jason Schreier) از وب‌سایت بلومبرگ (Bloomberg)، به‌تازگی در پیامی توییتری اعلام کرده است که قسمت دوم رویداد Ubisoft Forward در هفته‌ی بعد پخش خواهد شد. وی همچنین اشاره کرد که زمان‌بندی این رویداد بی‌عیب و نقص خواهد بود.

به‌تازگی بازی Gods and Monsters به عنوان Immortals: Fenyx تغییر نام پیدا کرد و درجه‌بندی سنی آن در سازمان رده‌بندی سنی‌ بازی‌ها در تایوان مشخص شده است. انتظار می‌رود نمایش جدیدی از این بازی را در رویداد پیشرو مشاهده کنیم. علاوه بر این مورد احتمالاً شاهد نمایش گیم‌پلی بازی Far Cry 6 و همچنین تریلرها و اخبار جدیدی از عناوین Wacth Dogs: Legion، Rainbow Six Quarantine و برخی از عناوین دیگر خواهیم بود. به‌زودی اطلاعات بیشتری در خصوص بازی‌های حاضر در این رویداد ارائه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.