پی سی شایعه: رویداد بعدی State of Play پلی‌استیشن به زودی رخ خواهد داد - پی سی

شایعه‌ی جدید منتشر شده از سوی منبعی داخلی به ما می‌گوید که پلی‌استیشن برای اوایل سال آینده یک رویداد State of Play تدارک دیده است.

شب گذشته مراسم The Game Awards 2020 برگزار شد و ما شاهد چند سورپرایز و بازی جدید نیز بودیم. با این وجود، برخی از طرفداران به دلیل عدم حضور برخی بازی‌های پیش‌بینی شده نا امید شده‌اند اما جای نگرانی نیست چرا که به نظر می‌رسد در اوایل سال ۲۰۲۱ شرکت سونی رویداد بعدی State of Play را برنامه‌ریزی کرده است. در حقیقت اگر بیانیه‌ی منتشر شده از سوی AestheticGamer یا همان داسک‌گالم (DuskGolem) حقیقت داشته باشد، ما در چند ماه ابتدایی سال آینده شاهد رویداد State of Play بعدی خواهیم بود. داسک گالم چندی پیش در توییتر اعلام کرد که شرکت سونی برای ماه‌ ژانویه یا فوریه‌ی سال آینده (اواسط دی تا اواسط اسفند) رویدادی را تدارک دیده است. باید متذکر شویم که وی از نام State of Play استفاده نکرد و ممکن است شاهد یک رویداد خاص دیگر از سوی سونی باشیم.

اگر این بیانیه‌ی به حقیقت بپیوندد، مطمئناََ یکی از بازی‌های مورد انتظار، نمایش تمام عیار Resident Evil 8 خواهد بود و البته داسک گالم نیز به این موضوع اشاره دارد. کپ‌کام (Capcom) تریلر جدیدی از این بازی در رویداد The Game Awards 2020 به نمایش نگذاشت و با توجه به روابط نزدیک آن‌ها با سونی، به نظر می‌رسد که در رویداد بعدی سونی، برنامه‌های ویژه‌ای برای این اثر وجود داشته باشد. از طرفی گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌های گوناگونی پیرامون ریبوت Silent Hill وجود دارد که البته طرفداران منتظر رونمایی رسمی آن هستند.

توجه داشته باشید که شرکت سونی هنوز چیزی را به صورت رسمی رد یا تایید نکرده است و این خبر در حد یک شایعه اعتبار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.