پی سی شایعه: دستگاه پلی‌استیشن وی‌آر ۲ به صورت وایرلس به کنسول پلی‌استیشن ۵ متصل خواهد شد - پی سی

طبق اطلاعاتی که به تازگی یکی از کاربران توانسته است از منابع کد به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن PS Remote Play به دست آورد، به نظر می‌رسد طرفداران‌ باید منتظر یک دستگاه پلی‌استیشن وی‌آر وایرلس برای کنسول نسل نهمی شرکت سونی باشند. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به اطلاعات تکمیلی این موضوع داشته باشیم.

به تازگی یکی از کاربران شبکه‌ی توییتر (Twitter) که با نام کاربری Lumen شناخته می‌شود، اطلاعاتی را از منابع کد اپلیکیشن PS Remote Play به دست آورده است که احتمالاً به دستگاه پلی‌استیشن وی‌آر وایرلسی اشاره دارد که هنوز از سوی کمپانی سونی معرفی نشده است. در بخشی از کدهای جدیدترین نسخه از اپلیکیشن PS Remote Play آمده است که در صورت متصل بودن هدست وی‌آر (به گوشی هوشمند) امکان استفاده از میکروفون در اپلیکیشن PS Remote Play  وجود نخواهد داشت؛ اگرچه این احتمال وجود دارد که متن مذکور به یک موضوع کاملاً متفاوتی در حال اشاره کردن باشد، با این وجود با توجه به آنکه کنسول پلی‌استیشن ۵ از فناوری پیشرفته‌‌ی WI-FI 6 برای اتصالات وایرلس خود استفاده می‌کند، این احتمال وجود دارد که شرکت سونی قصد داشته باشد دستگاه پلی‌استیشن وی‌آر ۲ خود را با امکانات اتصال به صورت وایرلس معرفی کند. شما می‌توانید در ادامه تصویر پیامی که Lumen در صفحه‌ی توییتر خود در رابطه با این موضوع منتشر کرده است را مشاهده کنید.

همچنین عدم پشتیبانی Camera HD از دستگاه پلی‌استیشن وی‌آر که مدتی قبل رسماً توسط شرکت سونی تأیید شد، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این موضوع باشد که شرکت سونی قصد دارد هدست بعدی خود را به همراه دوربین‌های مستقر برروی بدنه دستگاه (که باعث رفع نیاز هدست وی‌آر به دوربین خارجی برای استفاده صحیح از آن می‌شود) تولید کند.

اگرچه شرکت سونی مدتی قبل اعلام کرد که همچنان قصد دارند در زمینه‌ی واقعیت مجازی پیشرفت کند اما از آنجا که همچنان دستگاه‌های واقعیت مجازی نتوانسته‌اند آن طور که باید مورد توجه بازی‌بازان سراسر جهان قرار بگیرند، احتمال ساخت دستگاه جدید پلی‌استیشن وی‌آر از سوی شرکت سونی را نمی‌توان حتمی دانست.

کنسول پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) منتشر شده و در بازارهای جهانی برای خرید در دسترس طرفداران‌ قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.