پی سی شایعه: بازی جدید Monster Hunter به زودی برای نینتندو سوییچ رونمایی خواهد شد - پی سی

Dusk Golem، یکی از منابع داخلی معتبر کپکام (Capcom) که تاکنون اطلاعات صحیحی را از برنامه‌های این شرکت فاش کرده، به تازگی مدعی شده است که این ناشر ژاپنی در حال آماده شدن برای معرفی بازی Monster Hunter کنسول نینتندو سوییچ است. نکنه‌ی قابل توجه این است که به گفته‌ی Dusk Golem، این عنوان با یک نسخه‌ از موتور RE Engine که با کنسول نینتندو سازگار شده، در حال توسعه است.

این شخص اخیراً از طریق توییتر اطلاعات مختلفی را فاش کرده است. البته Dusk Golem خبر‌های بدی را نیز با طرفداران Resident Evil به اشتراک گذاشت:

من می‌خواهم یکی از رویاهای مربوط به موتور RE Engine برروی سوییچ را با صحبت‌هایم نابود کنم. RE 7 ،RE 2 و RE 3 برای سوییچ منتشر نخواهند شد.

آن‌ها یک بار تلاش کردند تا RE 7 را برای سوییچ پورت کنند، اما نتوانستند به نتیجه‌ی راضی کننده‌ای برسند. برای پورت یک بازی RE Engine برروی سوییچ، آن عنوان باید از اول با در نظر گرفتن سوییچ ساخته شده باشد.

برخی از طرفداران قدیمی سری Monster Hunter می‌دانند که کپکام دو تیم جداگانه را برای توسعه‌ی عناوین این مجموعه در اختیار دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، باید یادآور شویم که عنوان انحصاری Monster Hunter Generations Ultimate آخرین بازی بزرگ تیم دوم بود که در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به ترتیب در ژاپن و مناطق غربی برای نینتندو سوییچ عرضه شد.

علاوه بر این، در تابستان امسال نیز کپکام در جلسه‌ی سهام‌داران خود اعلام کرد که بازی Monster Hunter World برای کنسول نینتندو منتشر نخواهد شد. با این حال، کپکام توضیح داد که آن‌ها در حال بررسی ساخت بازی‌های Monster Hunter برای نوجوانان هستند.

در نهایت لازم به ذکر است که آخرین به‌روزرسان بزرگ بازی Monster Hunter World: Iceborne در اواخر ماه سپتامبر در دسترس قرار خواهد گرفت. با توجه به پایان روند توسعه‌ی این بازی، کپکام قطعاً برای این مجموعه‌ی بزرگ در سال آینده برنامه دارد. حال باید دید که آیا شاهد عرضه‌ی Monster Hunter World خواهیم بود یا یک عنوان جدید برای نینتندو سوییچ و احتمالاً دیگر پلتفرم‌ها. با توجه به برگزاری رویداد Tokyo Game Show 2020 در ماه سپتامبر، انتظار می‌رود که در این رویداد شاهد معرفی این عنوان باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.