پی سی سگا هنوز در حال بررسی زمان مناسب برای انتشار اخبار مربوط به رویداد SXSW 2020 است - پی سی

طرفداران سونیک امسال بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از آینده‌ی این شخصیت محبوب در رویداد SXSW 2020 بودند. علاوه بر صحبت در مورد برنامه‌های سگا (SEGA) برای سال ۲۰۲۰ میلادی و سال‌های بعد، این شرکت قصد دشت تا یکی از اعضای سونیک تیم (Sonic Team) را نیز به عنوان مهمان ویژه به پنل این آی‌پی با عنوان Gotta Go Fast دعوت کند. اما با شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا، SXSW 2020 لغو شد و هنوز هم خبری از معرفی‌های در نظر گرفته برای این رویداد نشده است؛ چراکه سگا هنوز در حال بررسی زمان مناسب برای انتشار اطلاعات جدید و آماده شدن برای ۳۰‌امین سالگرد سونیک در سال آینده است.

خانم کیتی چرزانوسکی (Katie Chrzanowski)، یکی از مدیران شعبه‌ی آمریکایی سگا، اخیراً در مورد عدم انتشار اخبار مربوط به SXSW 2020 صحبت کرده و توضیحات جالبی را ارائه داده است. به طور ساده، سگا یک «قالب جدید» را برای معرفی‌های خود در نظر گرفته است و قصد دارد طبق آن عمل کند:

می‌دانم که افراد زیادی در مورد معرفی‌های South by Southwest که قرار بود به اشتراک بگذاریم، سوال می‌کردند. ما قصد داشتیم یک قالب جدید برای آن اجرا کنیم که وضعیت Covid وخیم شد و مجبور شدیم آن را عقب بیاندازیم. ما واقعاً می‌خواهیم طبق قالبی که به آن فکر کردیم، عمل کنیم اما متاسفانه این کار هنوز اقدام مناسبی برای ما نیست. پس به طور کلی، همه چیز‌های در نظر گرفته شده برای South by تقسیم می‌شوند و ما هنوز به طور روزانه در حال بررسی بهترین زمان هستیم. این‌که چطور اتفاقاتی که در حال انجام هستند را به بهترین شکل ممکن به شما نشان دهیم و سپس از این فالب برای آینده نیز استفاده کنیم.

نگران نباشید، نگران نباشید. معرفی‌ها در آینده انجام خواهند شد. ما فقط می‌خواهیم مطمئن شویم که این کار را به درستی انجام داده و با مشارکت افراد مناسب، بهترین کار خود را ارائه دهیم.

سال گذشته، آقای تاکاشی ایزوکا (Takashi Iizuka) از سونیک تیم تایید کرد که نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی سونیک در حال توسعه بوده و سگا برای تولد شخصیت محبوب خود آماده است. حال باید دید که این شرکت چه زمانی از پروژه‌های جدید مربوط به سونیک رونمایی خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها