پی سی سومین تبلیغ تلویزیونی بازی Cyberpunk 2077 با حضور آقای کیانو ریوز منتشر شد - پی سی

شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به تازگی سومین تبلیغ تلویزیونی بازی Cyberpunk 2077 را با حضور چهره‌ی محبوب، آقای کیانو ریوز (Keanu Reeves) منتشر کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا با یکدیگر نگاهی به این تبلیغ تلویزیونی جذاب داشته باشیم.

کمتر از یک ماه تا انتشار عنوان شدیداً مورد انتظار Cyberpunk 2077 فاصله داریم و از همین رو شرکت سی‌دی پراجکت رد به تازگی سومین تبلیغ تلویزیونی جدیدترین اثر خود را با حضور آقای کیانو ریوز منتشر کرده است.

همانند دیگر تبلیغ‌های تلویزیونی بازی Cyberpunk 2077، این ویدئو نیز ۳۰ ثانیه زمان دارد و اگرچه شامل صحنه‌ی جدیدی برای طرفداران دو آتیشه‌ی عنوان Cyberpunk 2077 نمی‌شود، با این حال حضور آقای کیانو ریوز در این ویدئو و ترکیب آن با سکانس‌های سینماتیک و غیر سینماتیک هیجان‌انگیز بازی باعث می‌شود تماشای یک باره‌ی آن به تمامی بازی‌بازان و مخصوصاً طرفداران‌ این اثر توصیه شود. شما می‌توانید در ادامه این تبلیغ تلویزیونی جذاب را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. همچنین این اثر از ابتدا برروی هر دو کنسول نسل نهمی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ به خوبی اجرا خواهد شد اما به‌روزرسانی مخصوص این دو کنسول و همین‌طور کنسول اکس‌باکس سری اس در سال ۲۰۲۱ به بازی اضافه می‌شود که ویژگی‌های بسیاری از جمله قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing)، بافت‌های بهبود یافته و موارد دیگر را به این عنوان اضافه خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.