پی سی سرویس EA Play احتمالاً برای مدت‌زمان طولانی در Xbox Game Pass خواهد ماند - پی سی

از تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) سال جاری، عناوین سرویس EA Play در Xbox Game Pass کنسولی در دسترس بوده است. از تاریخ ۲۵ آذر (۱۵ دسامبر) نیز این سرویس به بخش رایانه‌های شخصی Game Pass اضافه خواهد شد. بنابر اظهارات جدید مدیر بازاریابی اکس‌باکس، به نظر می‌رسد عناوین EA Play برای مدت زمان طولانی در Game Pass در دسترس خواهند بود.

بدون شک تجربه‌ی بازی‌های شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) از طریق سرویس Xbox Game Pass، امتیاز بسیار خوبی برای مشترکین این سرویس به شمار می‌رود. آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مدیر بازاریابی اکس‌باکس، در مصاحبه با Gaming Bible، توضیح داد که عناوین EA Play احتمالا برای مدتی طولانی در Game Pass در دسترس هستند.

وی در این باره اظهار داشت:

ما در حال حاضر همکاری بسیار خوبی با الکترونیک آرتس داریم. همکاری ما کوتاه‌مدت نخواهد بود. بنابراین سرویس EA Play و بازی‌هایش برای مدتی طولانی در Game Pass خواهند ماند. در سرویس‌های اشتراکی بزرگ مانند نت‌فلیکس (Netflix)، با توجه به حقوق دارندگان محتوا و موارد دیگر، برخی از محتویات برای همیشه در آن سرویس خواهند ماند. در اینجا نیز همین مورد صدق می‌کند، اما با این تفاوت که الکترونیک آرتس در Game Pass سرمایه‌گذاری کرده است و به همین ترتیب ما نیز برای کمک به پشتیبانی از عناوین EA Play سرمایه‌گذاری می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم در نهایت بازی‌بازان در این مورد برنده خواهند بود.

سرویس EA Play

همچنین آقای گرینبرگ در خصوص اینکه آیا EA Play تنها به عنوان یک «افزونه‌ی اضافی» در بالای صفحه‌ی Game Pass باقی می‌ماند، اظهار داشت:

اشتراکات مختلف دیگری نیز وجود دارد. منظورم این است که ما کاملاً از آن استقبال می‌کنیم و بسیار جالب بوده است که شاهد باشیم بسیاری از مردم به نوعی از آن استقبال کنند. اگر سرویس اشتراکی دیگری وجود داشته باشد که آنها بخواهند به آن اضافه کنند ، ما آن را بررسی می‌کنیم. ما با دیزنی پلاس اعلام همکاری کرده‌ایم و ۳۰ روز اشتراک رایگان برای اعضای آن‌ها قرار دادیم. ما همکارهایی را با Spotify و سایر سرویس‌های اشتراکی انجام داده‌ایم. بنابراین ما برای انجام همکاری‌های مختلف در بازاریابی و ترویج اشتراک آن خدمات آزاد هستیم؛ زیرا ما می‌دانیم که برای بسیاری از افراد بهترین راه تجربه‌ی بازی‌ها و سایر سرگرمی‌ها، دریافت یک سرویس ماهانه با قیمت پایین و مناسب است.

به نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌های گوناگونی را برای گسترش روز افزون سرویس Xbox Game Pass در نظر دارد. شما علاقه دارید به جز EA Play، کدام یک از سرویس‌ها به Game Pass اضافه شود؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.