پی سی سایت فروشگاه پلی‌استیشن به‌روزرسانی شد - پی سی

به‌روزرسانی بزرگ فروشگاه پلی‌استیشن امروز انجام شده است و هم اکنون می‌تواند با مراجعه به سایت این فروشگاه، تغییرات اعمال شده که کم هم نیستند را مشاهده کنید.

پس از اینکه هفته‌ی گذشته اعلام شد که تغییرات گسترده‌ای برروی فروشگاه پلی‌استیشن اعمال خواهد شد، سونی امروز بالاخره سایت فروشگاه پلی‌استیشن را به‌روزرسانی کرده است و در حالی که کمتر از ماه تا عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باقی مانده است، این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزی را به فروشگاه پلی‌استیشن اضافه می‌کند.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات، این است که از امروز برای خرید بازی‌های پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ویتا و پی‌اس‌پی باید به کنسول خود مراجعه کنید و دیگر از سایت قادر به انجام این کار نیستید. البته تغییری در خود محتوا انجام نمی‌شود و فقط دیگر خرید از سایت مقدور نیست.

همچنین ظاهر سایت هم تغییرات گسترده‌ای کرده است. رابط کاربری بسیار جمع و جورتر است و شاهد طیف‌هایی از نارنجی و خاکستری هستیم که احتمالا برای شبیه‌تر شدن به رابط کاربری پلی‌استیشن ۵ است. اما این تغییر باعث حذف ویژگی محبوب Wishlist هم شده است. همچنین خرید تم‌ها، آواتارها و نرم‌فزارها هم از این سایت ممکن نیست. برای خرید این محتوا هم باید به نرم‌افزار فروشگاه پلی‌استیشن در کنسول مراجعه کنید.

کنسول پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) در بریتانیا عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.