پی سی سازندگان Vigor: اکس‌باکس سری اس بازی‌های نسل بعد را محدود نخواهد کرد - پی سی

شرکت مایکروسافت پس از مدت‌ها انتظار و انتشار شایعات مختلف، مدتی پیش رسما از کنسول‌های نسل بعد خود رونمایی کرد. در کنار کنسول قوی‌تر با نام اکس‌باکس سری اکس، این شرکت از یک کنسول ارزان قیمت‌تر تحت عنوان سری اس نیز رونمایی کرد. البته قیمت پایین‌تر این کنسول به ضعیف‌تر شدن برخی از قطعات سخت‌افزاری آن نسبت به کنسول اکس‌باکس سری اکس ختم شده است و برخی بر این باورند که این موضوع توسعه‌ی بازی‌های نسل نهم را با مشکل روبه‌رو خواهد کرد. با این حال، افرادی نیز وجود دارند که نسبت به این کنسول خوش‌بین بوده و باور دارند که این کنسول هیچ مشکلی را پیش روی بازی‌بازان و بازی‌سازان قرار نخواهد داد.

در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت Gamingbolt، دو تن از اعضای ارشد استودیوی بوهیما اینتراکتیو (Bohemia Interactive)، خالق بازی تیراندازی و آنلاین Vigor، به صحبت درباره‌ی کنسول‌های نسل بعد پرداخته‌اند. آقای پیتر کولار (Petr Kolář) بیان کرده است که پردازنده‌ی مرکزی اکس‌باکس سری اکس تقریبا هم‌سطح و هم‌تراز کنسول اکس‌باکس سری اکس بوده و این کنسول می‌تواند بازی‌های نسل بعد را اگرچه با رزولوشنی کمی پایین‌تر، بدون هیچ مشکلی اجرا کند.

اعضای استودیوی بوهیما اینتراکتیو در این مصاحبه بیان کرده‌اند:

نکته‌ی مهم این است که پردازنده‌ی مرکزی کنسول ضعیف‌تر نشده است. از این رو، اکس‌باکس سری اس پتانسیل و ظرفیت آینده‌ی بازی‌ها را محدود نخواهد کرد. کنسول اکس‌باکس سری اس برای اجرای همان بازی‌ها با رزولوشنی پایین‌تر نباید با هیچ مشکلی روبه‌رو شود. البته ممکن است شاهد کمی تغییرات افکت‌های گرافیکی نیز باشیم.

شرکت مایکروسافت کاملا نسبت به کنسول‌های خود اطمینان داشته و حتی بیان کرده است که انتظار فروش بیشتر اکس‌باکس سری اس در مقایسه با سری اکس در دراز مدت را دارد. با توجه به نزدیک بودن زمان عرضه‌ی این کنسول، باید منتظر ماند و دید آیا اکس‌باکس سری اس می‌تواند انتظارات هواداران را برآورده کند یا خیر. هر دو کنسول نسل نهمی شرکت مایکروسافت کم‌تر از یک ماه دیگر به بازار ارسال خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.