پی سی رویداد جدیدی به بازی Pokemon GO اضافه خواهد شد - پی سی

استودیوی نیانتیک (Niantic) امروز در خبر خوبی اعلام کرد که همزمان با آغاز رویداد هالووین، بخش جدید و موقتی به بازی Pokemon GO اضافه خواهد شد تا طرفداران از آن لذت ببرند. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات بیشتری در این خصوص باشید.

بسیاری از بازی‌بازان با سری Pokemon آشنا هستند و از زمان قدیم تاکنون، نسخه‌های آن را برروی کنسول‌های مختلف تجربه کرده‌اند. Pokemon Go نام یکی از جالب‌ترین و پرطرفدارترین عناوین این سری است که سال گذشته برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد. یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی، توانایی انتخاب شخصیت‌های مختلف و شخصی‌سازی آن‌ها است. تیم سازنده‌ی این بازی نیز هر چند وقت یک بار به انتشار به‌روزرسانی‌هایی می‌پردازد تا همچنان طراوت آن را حفظ کند. چند ماه قبل جشنواره‌ی مجازی این بازی برگزار شد که برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

طبق اعلام تیم سازنده، جدیدترین به‌روزرسانی بازی Pokemon Go تا چند وقت دیگر و همزمان با برگزاری جشن هالووین در دسترس قرار خواهد گرفت. از محتویات این به‌روزرسانی باید به حالت جدیدی به نام Mega Buddy Challenge اشاره کرد که به مدت یک هفته قابل تجربه خواهد بود. شما در این بخش می‌توانید با موجودات گوناگون مبارزه کرده و امتیازات مهمی را جمع‌آوری کنید. بنابراین دریافت این به‌روزرسانی برای هواداران الزامی است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 64 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.