پی سی حالت رهگیری پرتو با نرخ فریم 60 برای Marvel’s Spider-Man Remastered منتشر شد - پی سی

به تازگی استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) در خبری اعلام کرده بود که بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قادر است با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه از قابلیت رهگیری پرتو بهره ببرد و این قابلیت در واقع سومین بخش تنظیم گرافیکی بازی برای بازی‌بازان به شمار می‌آید. در حالی که برروی کنسول پلی‌استیشن ۵، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales دارای دو حالت مختلف جهت اجرا شدن بود، این تنظیمات جدید با کاهش برخی موارد به مانند رزولوشن کلی تصویر خروجی، می‌تواند بهترین کیفیت ممکن را از نظر پشتیبانی از رهگیری پرتو و نرخ فریم را برای علاقه‌مندان فراهم کند. پس از انتشار این تنظیمات، استودیوی اینسومنیاک گیمز به بازی‌بازان وعده داده بود که این حالت جدید برای عنوان Marvel’s Spider-Man Remastered برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز منتشر خواهد شد و امروز شاهد تحقق این وعده بودیم.

این حالت که Performance RT نام دارد، به صورت مشابه با بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales می‌تواند حین استفاده از قابلیت رهگیری پرتو، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را به اجرا در آورد. این حالت رزولوشن صحنه‌های مختلف، کیفیت انعکاس تصاویر و تراکم NPCهای درون شهر را به صورت هوشمند تغییر می‌دهد تا به این دستاورد اجرایی دست یابد.

عنوان Marvel’s Spider-Man Remastered تنها برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید نسخه‌ی Ultimate Edition بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، با دریافت یک کد به آن دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید نقد و بررسی ویدئویی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را از طریق این نشانی مشاهده نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.