پی سی جیسون شرایر: کنترلر دوال‌سنس از هر پیشرفت گرافیکی مشاهده شده نسل بعدی‌تر به نظر می‌رسد - پی سی

امروز شاهد پیش‌نمایش‌های اولیه‌ی وبسایت‌های مختلف و منابع مشهور گیمینگ از کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن ۵ بودیم. اگرچه آن‌ها هنوز اجازه‌ی انتشار تصویر یا ویدیو از رابط کاربری را ندارند اما امروز سرانجام توانستند جعبه‌ گشایی را انجام دهند و ما محتویات درون بسته‌بندی کنسول را دیدیم.

با این وجود همه‌ی ما می‌دانیم که منابع مذکور بازی‌های مختلفی از جمله Astro’s Playroom را تجربه و احتمالاََ رابط کاربری را نیز موشکافی کرده‌اند. به نظر می‌رسد یکی از نکات هیجان انگیز کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن کنترلر آن یعنی دوال‌سنس باشد. در میان پیش‌نمایش‌های منتشر شده که کمی وارد جزئیات بیشتر شده‌اند شاهد تمجید وبسایت‌های مختلفی مانند پولیگان (Polygon)، سی‌نت (CNET) و گیم‌اینفورمر (GameInformer) از این کنترلر هستیم و احتمالاََ به زودی بررسی‌های دقیق‌تر از سوی منابع دیگر نیز منتشر شوند. آقای جیسون شرایر (Jason Schreier)، منبع داخلی مشهور و ویراستار ارشد بلومبرگ، در رابطه با دوال‌سنس گفت:

کنترلر پلی‌استیشن ۵ دیوانه‌کننده است. من در این مدت Astro’s Playroom را بازی کردم (عنوانی که به طور پیشفرض برری این سیستم نصب است) و ترکیب موتور لرزشی / بازخورد هاپتیک / تریگرهای انطباقی بیش از هر پیشرفت گرافیکی دیده شده تا به این لحظه “نسل بعدی” به نظر می‌رسد. با نزدیک شدن به عرضه بررسی‌های بیشتری را منتشر خواهم کرد.

پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) و ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.