پی سی جیتوپیا؛ سرزمین آرمانی بازی‌سازی اندروید - پی سی

دنیای بازی موبایلی هر روز در حال گسترش است. صنعتی که سود شگفت انگیزی دارد و اکثر افراد درجه یک و حرفه‌ای آن جوانان و حتی نوجوانان هستند. این صنعت یکی از پر رقابت‌ترین صنعت‌ها و تکنولوژی‌هاست. امروزه بیش از ۵۰ درصد از  فروش صنعت بازی را بازی موبایلی به خود اختصاص داده است. طبق پیش بینی‌ها تا سال ۲۰۲۳ بازی اندرویدی از ios فراتر می‌رود و سهم بیشتری را ازآن خود می‌کند.

صنعت بازی موبایلی در حال حاضر ارزشی حدود ۵۴ میلیارد دلار دارد. برای ورود به این بازار به عنوان دیزانر، متخصص فنی، منتقد، آنالیزر یا حتی یک بازیکن حرفه‌ای، نیازمند ارتباط با افراد مختلف و درک گسترده‌ای از جایگاه‌های شغلی این حوزه هستیم. یکی از راه‌های شناخت بهتر بازی و بازی‌سازی و البته شناخته شدن در این حوزه، شرکت در رویداد هاست. در سراسر دنیا رویدادهای کوچک و بزرگی در حوزه بازی موبایلی برگزار می‌شود. شرکت در رویداد، صرف هزینه و زمان را به دنبال دارد؛ همچنین برای اینکه بدانیم یک رویداد برای ما مناسب هست یا نه؟ نیازمند اطلاعات کاملی از رویداد، متخصصین و برگزار کنندگان و موضوعات آن هستیم.

در این یادداشت قصد داریم، رویداد جیتوپیا را بررسی کنیم. رویدادی که به طور تخصصی به بازی موبایلی در اندروید می‌پردازد. این رویداد برای دورهم جمع شدن بهترین فعالان اکوسیستم بازی‌سازی اندروید در ایران طراحی شده؛ هدف جیتوپیا این است که در مدت کوتاهی تجربیات و نکات مهمی را به اشتراک بگذارد و به توسعه‌ی این صنعت در ایران و بازی‌های ایرانی کمک کند. همچنین برای شبکه‌سازی و آشنایی افراد متخصص با یکدیگر و البته تازه واردان این حوزه هم جیتوپیا با برگزاری ورکشاپ شرایط شبکه‌سازی و آموزش را فراهم کرده است.

رویداد جیتوپیا  که به طور کاملا آنلاین برگزار می‌شود؛ شامل بخش‌های زیر است:

  • ۴ سخنرانی ۲۰ دقیقه‌ای
  • یک پنل تخصصی
  • ۲ ورکشاپ در حوزه فنی بازی سازی
  • ۲ اجرای سرگرمی برای تنفس

 

جیتوپیا این دوره توسط مایکت و در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۹ برگزار می شود، افرادی مثل علی طاها رسولی، افروغه، آناهیتا اجتهادی، ثریا رضایی، مهشید باریکانی، مجتبی غلامی و … از بازی‌ها و برنامه‌هایی نظیر کوییز آف کینگز، مایکت، آواگیمز و … حضور دارند و پنل تخصصی با موضوع ASO برگزار خواهد شد.  برای شرکت در این رویداد از لینک زیر اقدام کنید.

https://evand.com/events/gtopia2

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.