پی سی جدیدترین تریلر لایو اکشن عنوان Watch Dogs: Legion با محوریت حالت co-op بازی منتشر شد - پی سی

شرکت یوبی‌سافت به تازگی جدیدترین تریلر لایو اکشن (Live Action) عنوان Watch Dogs: Legion را با محوریت حالت کو-آپ (co-op) بازی منتشر کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به این ویدئوی لایو اکشن جذاب داشته باشیم.

مدتی قبل بود که شرکت یوبی‌سافت اولین تریلر لایو اکشن بازی Watch Dogs: Legion را منتشر کرد. در این ویدئو ما شاهد رفتن به کلاسی تحت عنوان ‘کلاس ۱۰۱’ بودیم تا با قرار گرفتن تماشاچی در کنار دیگر دانش‌آموزان (و یا دانشجویان)، اطلاعات مفیدی را از استاد کلاس در رابطه با سومین قسمت از فرنچایز Watch Dogs بیاموزیم.

حال شرکت یوبی‌سافت به تازگی در حالی که کمتر از یک هفته تا انتشار بازی Watch Dogs: Legion فاصله داریم، دومین قسمت از این سری ویدئوی لایو اکشن را با محوریت حالت کو-آپ بازی منتشر کرده است تا بتوانیم با سفری دوباره به کلاس ۱۰۱ اطلاعات مفید (و در عین حال خنده‌دار) بیشتری را از استاد این کلاس اسرارآمیز در رابطه با جدیدترین اثر استودیو‌ی یوبی‌سافت مونترآل (Ubisoft Montréal) به دست آوریم. شما در ادامه می‌توانیم ویدئوی این لایو اکشن جذاب را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ ۸ آبان ماه ۱۳۹۹ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و همین‌طور سرویس گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. همچنین نسخه‌ی کنسول‌های نسل بعدی این اثر نیز از روز عرضه‌ی جهانی کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس/اس در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.