پی سی تکفارس؛ ۵ مانیتور مناسب برای کار در خانه - پی سی

در میان ملزومات ضروری برای کار از منزل، ممکن است یک مانیتور خارجی مناسب یکی از مهم‌ترین لوازمی باشد که به آن احتیاج داشته باشید. اگر کار شما به شکلی‌ست که باید به طور همزمان به دو یا چند سند نگاه کنید، به چندین مرورگر مراجعه داشته باشید یا اگر روی صفحات گسترده کار می‌کنید، همان بهتر که مانیتوری با صفحه نمایش بزرگی داشته باشید تا برای دیدن تمام چیزهای موردنیاز، مناسب باشد نه اینکه مجبور باشید روی صفحه نمایش ۱۳ یا حتی ۱۵ اینچی لپ تاپ، چشمان خود را لوچ (تنگ و کوچک کردن برای بهتر دیدن) نمایید تا بتوانید متون و نوشته‌ها را ببینید.

برای ۹۹ درصد از شما که به فناوری مانیتور اهمیت نمی‌دهید، در این مقاله فهرستی کوتاه را ارائه می‌دهیم که مناسب کارتان باشد. صفحه نمایش بزرگتر بهتر است. تقریباً بلندگوهای داخلی همه‌ بدون کیفیت هستند. مگر اینکه شما یک شخص دیوانه‌ی گیم یا یک گیمر حرفه‌ای خلاق باشید. برای مثال، بسیاری از مشخصات فنی از قبیل: طیف رنگ و تأخیر برای شما اهمیتی نخواهد داشت. مانیتورهای خمیده که می‌توانند بدون نیاز به نشستن بیش از حد عقب، صفحه نمایش گسترده‌ای را در قسمت دید شما قرار دهند، آن قدر ارزش ندارند که نسبت به هر نمایشگر زیر ۲۸ اینچ دیگر، هزینه بیشتری بپردازید. می‌خواهید در فضای عمیق‌تری شیرجه بزنید؟ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

همه‌ی مانیتورها دارای یک پایه‌ یکپارچه قابل تنظیم برای ارتفاع نیستند. به طور صریح بگوییم، آنها گاهی اوقات مشکلات بیشتری نسبت به ارزش خود دارند و ارتفاع سطح چشم را می‌توان به راحتی با یک مانیتور استند  به دست آورد. همچنین، اگرچه همه مانیتورهای ذکر شده در زیر می‌توانند از طریق HDMI متصل شوند اما برخی از آن‌ها با VGA سازگار هستند و تعداد کمی از آن‌ها از فناوری USB-C پشتیبانی می‌‌کنند. اما همه‌ی لپ تاپ‌ها تمام این اتصالات را در بدنه‌ی خود ندارند.

برای مطالعه کامل این مقاله تحت عنوان «۵ مانیتور مناسب برای کار در خانه» به این نشانی بروید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.