پی سی تکفارس؛ بهترین نرم افزارهای ساخت و توسعه اپلیکیشن موبایل در سال ۲۰۲۰ - پی سی

اپلیکیشن ها این روزها به معنای تجارت و نوعی کسب و کار هستند. در حالیکه اپلیکیشن های موبایل به طور سنتی در زمینه بهره‌وری عمومی و بازیابی اطلاعات نقش داشته‌اند، اکنون اپلیکیشن های تجاری به جزئی جدایی‌ناپذیر از کارهای روزمره کاربران گوشی های هوشمند تبدیل شده‌اند.

این امر به طور ویژه با دسترسی آسانِ گوشی های هوشمند و سیاست‌های کاری BYOD (گوشی خود را بیاورید – در حقیقت، این مهم به سیاست کارکنان اشاره دارد که برای آوردن دستگاه شخصی خود نظیر لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند به محل کارشان مربوط می‌شود) با راه‌حل‌های MDM (مدیریت دستگاه موبایل) همراه می‌گردد به این معنا که کارمندان در حال حاضر می‌توانند از آیفون یا گوشی اندرویدی خود برای فرآیندهای عمومی تجاری استفاده کنند؛ از اپلیکیشن های بهره‌وری (Productivity Apps) گرفته تا نرم افزارهای همکاری.

این فناوری با افزایش گزینه‌های در دسترس و گزینه‌های یادگیری ماشین برای ارائه لایه‌های اضافه به اطلاعات و ارتباطات به سرویس‌های دیجیتال شما، همچنان در حال توسعه است. چه برای خدمات بازاریابی، خرده‌فروشی، توسعه و استقرار محصول و همچنین چه برای نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS)، ساخت و توسعه اپلیکیشن ها به مرحله جدیدی رسیده است.

با افزایش تعداد شرکت‌هایی که در زمینه طراحی و کدنویسی اپلیکیشن ها نه تنها برای iOS و اندروید بلکه حتی برای تلویزیون‌های هوشمند، کنسول‌های بازی و دیگر سخت افزارهای موجود  فعالیت دارند، بازار نیز نشان‌دهنده رشد و پیشرفت موضوع مورد بحث است.

با این حال، پلتفرم‌های توسعه نرم افزار متعددی نیز برای علاقه‌مندان در دسترس قرار دارند که به کاربر امکان می‌دهند اپلیکیشن مدنظر خود را از پایه یا حتی با استفاده از قالب‌های موجود طراحی کند. هدف از این برنامه‌ها، آسان‌تر شدن روند توسعه اپلیکیشن برای کسب و کارهاست.

ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین پلتفرم‌های نرم افزاری ساخت و توسعه اپلیکیشن موبایل بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

برای مطالعه کامل این مقاله تحت عنوان «بهترین نرم افزارهای ساخت و توسعه اپلیکیشن موبایل در سال ۲۰۲۰» به این نشانی بروید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.