پی سی توسعه دهندگان Fall Guys به دنبال بازخورد‌های هواداران جهت بهبود بازی هستند - پی سی

بازی‌بازان Fall Guys این شانس را دارند تا آینده‌ی بازی را خودشان رقم بزنند زیرا توسعه‌دهندگان بازی به دنبال بازخورد‌های آن‌ها هستند.

بازی Fall Guys به لطف محبوبیت توییچ (Twitch) و رایگان بودن آن در پلی‌استیشن پلاس توانست به موفقیت بزرگی دست پیدا کند ولی این بدان معنی نیست که دیگر تغییراتی نباید صورت گیرد. اکنون؛ توییتر رسمی بازی Fall Guys این شانس را به بازی‌بازان داده است تا نظرات خود را ارائه دهند؛ به خصوص در رابطه با بهترین و بدترین قسمت‌های بازی. این فرصت کوتاه است ولی می‌تواند نظراتی را در رابطه با بازی کسب کند.

این نظرسنجی از بازی‌بازان انتظار دارد که انواع حالت‌های مورد علاقه‌ی خود را رتبه‌بندی کنند. به طور مثال بگویند که در کجا می‌خواهند پیشرفت‌هایی داشته باشند و چند حالت جدید را برای فصل جدید Fall Guys که هر دوماه یک بار عرضه می‌شود، درنظر دارند. این اطلاعات که از جامعه گرفته می‌شود، قطعا بسیار زیاد خواهند بود ولی اگر جدی گرفته شوند، می‌توانند موجب پیشرفت بازی شوند.

بدیهی است که بعضی حالت‌های بازی Fall Guys، با استقبال خوبی مواجه نشده‌اند. درحالی که بیشتر حالت‌های بازی برای بازی‌بازان سرگرم کننده بوده است ولی بعضی بازیکنان از قسمت‌هایی ناراضی بوده‌اند که می‌توان به بازی‌های تیمی Fall Guys از زمان عرضه اشاره کرد. این نارضایتی‌ها برخواسته از عصبانیت بازیکنان نسبت به باخت آن‌ها به دست دیگر بازی‌بازان است. ناگفته نماند که تغییراتی در بخش‌های ناخوشایند بازی انجام شده و بازبینی‌هایی برای دیگر بخش‌ها مانند بازی حافظه‌ای Perfect Match نیز صورت گرفته است.

البته باید گفت که تضمینی برای تغییر وجود ندارد ولی قطعا ایده‌های نوینی به توسعه دهنده‌ی بازی (Mediatonic) خواهد داد تا این بازی را ارتقا دهد. این یعنی همان تغییر خوشایندی که هواداران منتظر آن بوده‌اند. این تغییرات اثرات مختلفی دارد که می‌تواند حالات جدیدی را که توسعه دهنده قبلا در نظر نداشته است، به بازی اضافه کند.

قابل ذکر است که بازی Fall Guys در هسته، یک عنوان بتل رویال به شمار می‌آید که در جوامع بازی، شباهتی با هیچ بازی دیگری ندارد. برای اینکه این بازی به موفقیت ادامه دهد، باید به طور مداوم تغییراتی را انجام دهد تا در رقابت با دیگر بازی‌ها بازنده نباشد. این کار کمی چالش برانگیز خواهد بود زیرا می‌تواند بسیار پیچیده و دشوار باشد.

هم‌اکنون؛ بازیکنان Fall Guys نظرات بسیاری درمورد فصل دوم بازی دارند که همچنان رو به افزایش است و بدون شک اگر نظرسنجی مورد نظر به هدفش برسد، بازیکنان موارد بسیار جدیدی را که تا به حال ندیده‌اند، تجربه خواهند کرد. این موارد به بازی کمک می‌کند و روح تازه‌ای به آن خواهد بخشید. ولی باید اشاره کرد که بازی بدون این موارد نیز موفقیت‌آمیز بوده و نیازی به کمک ندارد.

بازی Fall Guys هم‌اکنون برروی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.