پی سی توسعه دهنده‌ی Yoshi’s Crafted World یک بازی جدید برای نینتندو سوییچ می‌سازد - پی سی

توسعه دهنده‌ی Yoshi’s Crafted World از یک بازی هیجانی-ماجراجویی برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد که بسیار مشابه کار‌های دهه‌ی نود است.

Yoshi’s Crafted World در بهار سال ۲۰۱۹ عرضه شد و به صاحبان کنسول نینتندو سوییچ یک بازی سبک و سرگرم‌کننده Yoshi ارائه داد تا به مجموعه‌ی خود اضافه کنند.

طبق گفته‌های همکار همیشگی نینتندو یعنی گود-فیل (Good-Feel)، بازی Yoshi’s Crafted World دارای سبک هنری دلربایی بوده و پیشنهادی خوب برای افرادی که به کوآپ علاقه‌مند هستند، خواهد بود.

اکنون، این شرکت جزئیات اولیه‌ پروژه‌ی بعدی خود را ارائه کرده که یک بازی اکشن در دوران Meiji ژاپن است.

گود-فیل توسط کارمند سابق شرکت کونامی (Konami) یعنی اتسونوبو ابیسو (Etsunobu Ebisu) در سال ۲۰۰۵ بنا نهاده‌شد. این شرکت در ابتدا مشغول ساخت بازی‌های تحصیلی برای DS بود ولی با گذشت زمان یک کار ارتباطی را با نینتندو با استفاده از شخصیت‌های بانمک آن آغاز کرد. Kirby’s Epic Yarn و Yoshi’s Woolly World هردو از کار‌های گود-فیل هستند که به‌نظر می‌رسد به فرمول مورد‌نظر رسیده‌اند؛ همانطور که اسکویر انیکس (Square Enix) با Bravely Default به این مهم دست یافت.

گود-فیل درحال ساخت بازی دیگری برای نینتندو است که طبق گفته‌های فامیتسو، این عنوان ساخته‌ای اصیل است که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. این بازی اکشن تشابهاتی با ساخته‌ی دیگر ابیسو، The Legend of the Mystical Ninja، که در هنگام فعالیتش در کونامی ساخته بود، دارد. این بازی؛ ساخته‌ای هیجانی_ماجراجویی در دهه‌ی نود است که Goemon، شخصیتی با مو‌های آبی و موظف به نجات دنیا، در آن وجود دارد. گود-فیل کار فوق‌العاده‌ای با شخصیت‌های نینتندو در ساخت دو بازی از بازی‌های Yoshi داشته‌است که توانسته‌اند نمره‌های خوبی کسب کنند.

کنسول نینتندو سوییچ با عرضه‌ی تعداد زیادی بازی، مقدمات را برای سال ۲۰۲۱ هیجان‌انگیزی فراهم می‌کند. تعدادی از این دست بازی‌ها مقرر بود تا در سال ۲۰۲۰ عرضه شود ولی به‌دلیل ویروس کووید ۱۹ انتشار آن به تعویق افتاده است. یکی از این بازی‌ها No More Heroes 3 است که عرضه‌ی آن به تعویق افتاده است تا اصلاحات کافی صورت بگیرد. گود-فیل در آینده استودیویی را در اوساکا باز‌خواهد‌کرد تا برروی این مورد کار کند. پس خوشبختانه با این شرایط بازی طبق روال کاری خود در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

به دلیل محبوبیت بالا و رو به افزایش کنسول نینتندو سوییچ، تعدادی از شرکت‌ها در تلاش برای ساخت بازی‌هایی مخصوص سخت‌افزار این کنسول هستند.

تولیدکننده‌ی اسکویر انیکس یعنی تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) در مصاحبه‌ای با مجله‌ی Nintendo Dream اعلام کرده‌است که برروی بازی جدیدی برای کنسول نینتندو سوییچ کار می‌کند.

اطلاعات کمی در رابطه با اثر جدید گود-فیل اشاره شده که برآمده از مجله‌ای از فامیتسو است که تنها منبع هواداران برای دسترسی به اطلاعات خواهد بود. اگر همه چیز مشابه Goemon باشد، به طبع اثری دوست‌داشتنی برای هواداران خواهد‌بود. همچنین اثری اکشن و بدون نام از گود-فیل در حال توسعه است که برای کنسول نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد‌ شد.

بازی Yoshi’s Crafted World هم‌اکنون برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.