پی سی تمامی اسلحه‌های بازی Hitman 3 از قابلیت تریگر‌های تطبیق‌پذیر دوال‌سنس پشتیبانی می‌کنند - پی سی

استودیوی آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) گیم‌پلی جدیدی از بازی Hitman 3 منتشر کرد و علاوه بر آن، به انتشار جزییاتی درباره‌ی این بازی برروی وبلاگ پلی‌استیشن ۵ پرداخت. جزییاتی که می‌تواند برای طرفداران این مجموعه هیجان‌انگیز باشد. همراه گیمفا باشید.

بازی Hitman 3 با وضوح ۴K و نرخ فریم ۶۰ FPS برروی پلی‌استیشن ۵ اجرا خواهد شد و از ویژگی HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد. خبر مهم‌تر این است که این عنوان برای دارندگان نسخه‌های فیزیکی و دیجیتال نسخه‌ی نسل هشتمی، به‌صورت رایگان به نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ ارتقا پیدا می‌کند. علاوه بر این، این عنوان نقش‌آفرینی از قابلیت‌ منحصربه‌فرد DualSense بهره می‌برد و تمامی اسلحه‌های بازی از تریگر‌های تطبیق‌پذیر این کنترلر پشتیبانی می‌کنند.

برای مثال، اسلحه‌های اتوماتیک با هر بار شلیک، لگدی واقع‌گرایانه تولید می‌کنند و بازخورد لمسی هر اسلحه با یک صدای منحصربه‌فرد مرتبط است. مدیر جامعه‌ی بازی‌بازان استودیوی آی‌او اینتراکتیو آقای تراویس باربور (Travis Barbour) در این باره می‌گوید:

در اصل ما داریم حس و حال شلیک یک اسلحه‌ی مشخص را تکامل می‌بخشیم و به‌طور مشابه این روند را برای صدای هر اسلحه نیز انجام می‌دهیم.

در این میان تفنگ‌های تک‌تیر‌انداز یک عملکرد منحصربه‌قرد دارند؛ به مانند گذشته تنها یک فشار ساده به R2 برای شلیک کافی نیست و به جای آن، فسردن این دکمه منجر به رسیدن به “نقطه‌ی تنش” خواهد شد. دنیای اطراف هیتمن سرعت آهسته خواهد گرفت و همزمان افکت تمرکز وارد بازی خواهد شد. در عین حال، بازی‌باز باید به علت قابلیت تریگر‌های تطبیق‌پذیر، فشار بیشتری به R2 وارد کند تا در نهایت به یک “شلیک” رضایت‌بخش ختم شود.

باربور همچنین بار دیگر یادآوری کرد که بازی Hitman 3 از پلی‌استیشن وی آر پشتیبانی خواهد کرد و این پشتیبانی شامل مکان‌های نسخه‌های پیشین این مجموعه نیز خواهد شد.

بازی Hitman 3 در تاریخ (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱) برروی پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس/اس، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این عنوان در انحصار یک فروشگاه خاص خواهد بود. شما همچنین می‌توانید مشخصات سیستم موردنیاز این عنوان را از این قسمت مطالعه کنید. رایانه‌های نسخه‌ی نینتندو سوییچ و استادیای این بازی نیز در آینده در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.