پی سی تقاضا برای کنسول پلی‌استیشن ۵ به طرز باور نکردنی بالا است - پی سی

آقای جیم رایان (Jim Ryan)، مدیر بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، می‌گوید پلی‌استیشن ۵ در ۱۲ ساعت به اندازه‌ی ۱۲ هفته‌ی ابتدایی پلی‌استیشن ۴ پیش‌فروش شده است.

بر اساس بیانیه‌ی جدید منتشر شده از سوی رئیس پلی‌استیشن، شرکت سونی با تقاضای شدید کنسول پلی‌استیشن ۵ مواجه شده است و پیش‌خریدها فراتر از انتظارات بوده است.

جیم رایان در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرد که پلی‌استیشن ۵ در ۱۲ ساعت آغازین پیش‌خرید در آمریکا، به اندازه‌ی ۱۲ هفته‌ی ابتدایی پلی‌استیشن ۴ پیش‌فروش شده است و این آماری خیره کننده به حساب می‌آید به خصوص در آمریکا. رایان در مصاحبه‌ی خود با روترز (Reuters) گفت:

سطح پیش‌خریدها به خوبی تقاضا برای این محصول را نشان می‌دهد که مقدار بسیار قابل توجه‌ای است.

سونی چند ماه پیش اعلام کرده بود که کنسول پلی‌استیشن ۴ به فروش بالای ۱۱۰ میلیون نسخه دست پیدا کرده است و حالا با ارائه‌ی عناوین محبوبی مانند Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و نوآوری‌های جدید در کنترلر و موتور صدا قصد دارد بار دیگر بازار را در دست بگیرد و مخاطبین خود را به ارتقای سخت‌افزاری تشویق کند. از طرفی اگرچه شیوع ویروس کرونا باعث خانه‌نشین شدن مردم و در نتیجه افزایش فروش بازی‌های ویدیویی و همچنین سود کمپانی‌های گیمینگ شده اما اثر منفی آن برروی ارتباطات فروشگاه‌ها، عرضه و رویدادها نیز تاثیر شگرفی برروی توسعه و تبلیغات گذاشته است. جیم رایان در رابطه با دسترسی به پلی‌استیشن ۵ گفت:

شاید در روز اول عرضه همه نتوانند یک پلی‌استیشن ۵ خریداری کنند اما آن‌ها به سختی در تلاش هستند تا تعداد مناسبی از کنسول را در دوره‌ی تعطیلات امسال فراهم کنند.

شرکت سونی در طول این سال‌ها جمع کثیری از استودیوهای داخلی خود را گسترش داده و از طرفی رقیب آن‌ها، اکس‌باکس، نیز  به خرید استودیوها و شرکت‌های معروفی مانند بتسدا (Bethesda) پرداخته است. وقتی در مورد گسترش استودیوها از رایان سوال شد، وی در جواب گفت:

سونی به صورت پایه‌ای و سازمانی قابلیت‌های استودیوهای خود را رشد خواهد داد. ما به شکل ترکیب و ادغام انتخابی قابلیت‌های استودیوهای داخلی خود را شکوفاتر از قبل خواهیم کرد.

قبلاََ آقای رایان در مورد رویکرد گسترش استودیوهای داخلی گفته بود:

 ما دوست داریم که کمی متنوع و خاص‌تر نسل جدید را پیش بگیریم و راهی پیدا کنیم که با توجه به نیاز مخاطبین خاص خود محتویات و تجربیات مختلفی ارائه دهیم. کلید اصلی رسیدن به نیازهای مخاطبین خاص خود این بوده است که در طول این سال‌ها استودیوهای داخلی پلی‌استیشن را به قدرت مطلق تبدیل و آن‌ها را کاملاََ مجهزتر از گذشته کرده‌ایم. یک شبکه از استودیوها باعث می‌شوند بازی‌های عالی ساخته شوند. ما به صورت مخفیانه و با سکوت مطلق اما به صورت مداوم در این استودیوها بیش از گذشته سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

در مورد این که تا چه سطحی گسترش یافتن استودیوها ادامه خواهد داشت، آقای رایان توضیح داد که تصمیم نهایی با سونی خواهد بود و آن‌ها باید در این مورد بررسی‌های لازم را انجام دهند. وی همچنین در بخش نهایی صحبت‌های خود گفت:

ما مطمئناََ نگاهی رو به بالا و بلندپروازانه داریم و فکر می‌کنیم که بتوانیم عملکرد خود را از قبل بهتر کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.