پی سی تصویرگری Light Novel خاطرات محیطبان نیواح از نیمه گذشت. - پی سی

بعد از رونمایی ابرقهرمان جدید استودیو نیو، محیطبان نیواح، تولید اولین لایت ناول (کتاب رمان کم حجم) این برند برای مخاطبین نوجوان و جوان با حضور این کاراکتر و برگرفته از داستان‌های واقعی محیطبانان به روند تولید خود از تیرماه امسال ادامه داد.


عامه مردم این برند جدید را ارزشمند و کاراکتر آنرا جذاب، معرکه، بهترین طراحی شخصیتی که تا بحال طراح و نویسنده آن فرهود فرمند انجام داده توصیف می کنند. بی دلیل نیست که این برند در پیش فروش این لایت ناول که اولین محصول برند محیطبانِ محیطبانان (محیطبان نیواح) محسوب میشود، موفق شده از تیرماه از بیش از ۱۰ استان کشور سفارش پیش خرید از مخاطبین هیجان زده ایرانی دریافت کند آنهم برای کتابی که هنوز در دست تولید است.

در حالی تولید و تصویرگری این کتاب الکترونیکی از نیمه گذشته که برای طراحی، قلمگیری و رنگ آمیزی برخی تصاویر آن بصورت میانگین حداقل ده روز زمان توسط فرهود فرمند برای آن صرف شده است. شما هواداران گیمفا میتوانید هم اکنون این کتاب را با حمایت ما با تخفیف ویژه(۴۰%) گیمفا پیش خرید کنید، کافیست به سایت mohitbaan.com بروید و هنگام خرید کد NDQB2QFF وارد نمایید . این کد تا ۴۸ ساعت آینده فعال می ماند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.