پی سی تصاویر جدیدی از بازی Hyrule Warriors Age of Calamity منتشر شد - پی سی

اخیراً حساب ژاپنی توییتر Hyrule Warriors: Age of Calamity تصاویر و توضیحات مربوط به برخی از شخصیت‌های معرفی شده‌ی بازی مانند Purah و Robbie را به اشتراک گذاشته است.

همان‌طور که می‌دانید، نینتندو تاکنون چندین تریلر از بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity به اشتراک گذاشته است که در آن‌ها شاهد معرفی و حتی رونمایی از شخصیت‌های قدیمی و جدید بودیم. در ادامه قصد داریم به طور خلاصه به معرفی شخصیت‌های Purah و Robbie بپردازیم.

Purah:

یک Sheikah که رهبری تحقیقات برروی عتیقه‌های باستانی را برعهده دارد. Purah خواهر بزرگ‌تر Impa و همکار Robbie است. اگرچه Purah یک دانشمند بسیار باهوش است، اما او ممکن است کمی بیش از حد در مطالعات خود غرق ‌شود و همه را درگیر تحقیقات خود کند.

در بازی Breath of The Wild، شما می‌توانید Purah را در آزمایشگاه تکنولوژی باستانی در دهکده‌ی Hateno پیدا کنید؛ جایی که در آن می‌توانید Sheikah Slate را ارتقا دهید.

Robbie:

یک Sheikah محقق که در استخراج و مطلاعه برروی عتیقه‌های باستانی نقش دارد. او دانشمند ارشد تحقیقات Guardian‌ها بوده و همکار Purah است. Robbie شخصیتی یاغی است، اما معمولاً درگیر کار‌های Purah می‌شود.

در بازی Breath of The Wild، شما می‌توانید Robbie را در آزمایشگاه تکنولوژی Akkala پیدا کنید؛ جایی که در آن می‌توانید تجهیزات و آیتم‌های باستانی بسازید.

علاوه بر حساب توییتر Hyrule Warriors: Age of Calamity، مجله‌ی Nintendo Dream نیز در شماره‌ی جدید خود تصاویر هنری جدیدی را از شخصیت‌های بازی به اشتراک گذاشته است. یکی از کاربران انجمت ردیت اخیراً موفق شده است تا صفحات مجله را اسکن کرده و آن‌ها را در اینترنت منتشر کند. شاید جالب باشد بدانید که در مجله نیز در مورد قابل بازی بودن شخصیت‌های Purah ،Robbie و پادشاه هایرول (Hyrule) توضیحی ارائه نشده و این موضوع همچنان نامشخص است.

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity در تاریخ جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ (۲۰ نوامبر ۲۰۲۰) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.