پی سی تریلر گیم‌پلی فصل اول Call of Duty Black Ops: Cold War در The Game Awards 2020 پخش خواهد شد - پی سی

اگرچه ابتدا قرار بود تا فصل اول بازی محبوب Call of Duty: Black Ops Cold War فردا منتشر شود، اما متاسفانه انتشار این به‌روزرسان با تاخیر مواجه شد و حالا طرفداران باید یک هفته‌ی دیگر نیز صبر کنند. انتشار به‌روزرسان فصل اول Black Ops Cold War به معنای اضافه شدن سلاح‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های جدید است. حال باید به اطلاعتان برسانیم که اکتیویژن (Activision) و تری‌آرک (Treyarch Studios) قصد دارند تا گیم‌پلی فصل اول بازی را در مراسم The Game Awards 2020 با طرفداران به اشتراک بگذارند.

همان‌طور که می‌دانید، تری‌آرک مدتی پیش تریلر سینمایی داستانی فصل اول Call of Duty: Black Ops Cold War را منتشر کرد، اما متاسفانه خبری از نمایش گیم‌پلی نبود. علاوه بر تمام محتویات و ویژگی‌های جدیدی که قرار است به جدیدترین نسخه‌ی سری محبوب Call of Duty اضافه شوند، طرفداران بی‌صبرانه منتظر رونمایی از جزئیات جدید مربوط به به‌روزرسان Call of Duty: Warzone نیز هستند.

تلاش توسعه دهندگان برای یکپارچه سازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone مهم‌ترین دلیل تاخیر عرضه‌ی به‌روزرسان فصل اول محسوب می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، ما می‌دانیم که در فصل اول Call of Duty: Black Ops Cold War شاهد بازگشت یکی از نقشه‌های کلاسیک Call of Duty: Black Ops 2 و همچنین حالت Gunfight خواهیم بود. پس از محبوبیت بالای Gunfight که برای اولین بار در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2019 حضور داشت، تری‌آرک تصمیم گرفته است تا این حالت را به بازی جدید خود نیز اضافه کند.

از طرف دیگر، ۸۵ میلیون بازی‌باز عنوان محبوب Call of Duty: Warzone نیز به لطف این به‌روزرسان به یک نقشه‌ی جدید و همچنین سلاح‌ها، perk‌ها و ویژگی‌های دیگر Black Ops Cold War دسترسی پیدا خواهند کرد. حال باید دید که اکتیویژن و تری‌آرک چه چیزی را برای بازی‌بازان مجموعه‌ی Call of Duty آماده کرده‌اند. مراسم The Game Awards 2020 ساعت ۳:۳۰ بامداد جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) برگزار خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.