پی سی تریلر گیم‌پلی آخرین بسته الحاقی Nioh 2 منتشر شد - پی سی

در طول دهه‌ی گذشته، توسعه دهندگان بسیاری قصد داشتند از فرمول مجموعه‌ی محبوب و دشوار Dark Souls استفاده نمایند و بازی‌هایی در این سبک اما با رویکردی متفاوت و ویژگی‌های منحصر به فرد و پیچیده‌ی مختص به خود خلق نمایند. در این میان شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) یکی از چالش برانگیزترین، شبیه‌ترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های نزدیک به مجموعه‌ی Dark Souls را تحت عنوان Nioh را خلق کردند که اتفاقا نسخه‌ی نخست آن با استقبال بالای هاردکور‌بازان همراه بود.

پس از گذشت مدت‌ها، بازی‌بازان موفق شدند نسخه‌ی دوم این مجموعه را در اوایل سال جاری میلادی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ تجربه نمایند. عنوان Nioh 2 هم از نظر کاربران و هم از نظر منتقدان بسیار مورد تحسین قرار گرفت و استودیوی تیم نینجا را بر آن داشت تا با تلاش بیشتر، بسته‌های الحاقی مهیج و منحصر به فردی را نیز برای طرفداران این بازی تدارک ببیند. در همین راستا استودیوی تیم نینجا به تازگی تریلری از آخرین بسته الحاقی بازی Nioh 2 که تحت عنوان The First Samurai شناخته می‌شود را منتشر کرده است که به نمایش و بررسی گیم‌پلی و ویژگی‌های مختلف آن می‌پردازد.

در جریان پخش یک ویدئوی طولانی که مربوط به رویداد زنده‌ی آخرین بسته الحاقی بازی Nioh 2 می‌شد، برخی از اعضای تیم توسعه‌ی این عنوان به بیان مطالبی در مورد این بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی جدید پرداختند و علاوه بر ارائه‌ی تصاویر جدید از آن، شاهد رونمایی بخش‌هایی از گیم‌پلی نیز بودیم. طبق اطلاعاتی که در این ویدئو به دست آمد مشخص شد که آخرین بسته الحاقی بازی Nioh 2 یک سطح دشواری جدید و چالش برانگیز، اسلحه‌های تازه، دشمنان و باس‌فایت‌های افسانه‌ای به همراه یک خط داستانی جدید را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد. این بخش داستانی تازه در واقع بازی‌بازان را برای کشف اسرار مدفون شده در گذشته به یک ماجراجویی جدید و تاریک دعوت می‌کند.

بازی Nioh 2 هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. آخرین بسته الحاقی این عنوان نیز تحت عنوان The First Samurai از امروز در دسترس کاربران پلی‌استیشن ۴ قرار می‌گیرد. نسخه‌ی Complete Edition این اثر نیز که حاوی بازی اصلی به همراه تمامی بسته‌های الحاقی خواهد بود در تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ (۵ فوریه ۲۰۲۱ میلادی) در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه‌ی بازسازی شده از بازی Nioh و Nioh 2 در قالب مجموعه‌ی The Nioh Collection در همین تاریخ برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز منتشر خواهد شد. در پایان شما می‌توانید ویدئوی گیم‌پلی آخرین بسته الحاقی بازی Nioh 2 را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.