پی سی تریلر هنگام عرضه‌ی Devil May Cry 5: Special Edition منتشر شد - پی سی

شرکت کپکام (Capcom) سرانجام تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Devil May Cry 5: Special Edition را منتشر کرد. برای جزئیات بیشتر این خبر با گیمفا همراه باشید.

بازی Devil May Cry 5: Special Edition نسخه‌ی بهبود یافته‌ی عنوان Devil May Cry 5 که در آن علاوه بر داشتن بهبودهای گرافیکی برای کنسول‌های نسل جدید، شخصیت ورجیل (Vergil) به عنوان شخصیت قابل بازی حضور دارد. در این نسخه‌ی ویژه بخش Turbo Mode و Legendary Dark Knight Mode معرفی شده است. بخش اول سرعت بازی را برای ضربات افزایش می‌دهد و مورد دوم نیز تعداد دشمنان را ۱۰ برابر می‌کند. این نسخه علاوه بر نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه، از فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) برروی پلی‌استیشن ۵ پشتیبانی می‌کند. البته این قابلیت در تاریخی دیگر به نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس این بازی اضافه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Devil May Cry 5: Special Edition را مشاهده کنید.

دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P

بازی Devil May Cry 5: Special Edition در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس، و در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. همچنین قرار است شخصیت ورجیل به عنوان یک بسته الحاقی ۵ دلاری در تاریخ ۲۵ آذر (۱۵ دسامبر) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار بگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.