پی سی تریلر جدید Microsoft Flight Simulator مناظر زیبای آمریکای شمالی را نشان می‌دهد - پی سی

جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی محبوب Microsoft Flight Simulator بدون شک بازی خیره کننده‌ای است که مناظر و طبیعت زیبای کره‌ی زمین را به بهترین شکل ممکن بازسازی کرده است. همان‌طور که می‌دانید، تریلر‌های منتشر شده از این عنوان برروی نمایش مناطق مختلف تمرکز داشتند و حالا نیز شاهد منطقه‌ی زیبای آمریکای شمالی مخصوصاً ایالات متحده و کانادا هستیم.

با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن اکثر مردم در خانه‌هایشان، نسخه‌ی جدید Microsoft Flight Simulator یک عنوان فوق العاده برای این شرایط محسوب می‌شود که علاوه بر داشتن کیفیت بسیار بالا، امکان سفر به تمام نقاط زمین را نیز به بازی‌بازان ارائه می‌دهد. این عنوان محبوب تاکنون بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته و در حال حاضر بزرگ‌ترین بازی رایانه‌های شخصی عرضه شده برروی سرویس اکس‌باکس گیم‌ پس است.

همچنین با توجه به برنامه‌ی ده ساله‌ی مایکروسافت و استودیوی اسوبو (Asobo Studio) برای پشتیبانی از Microsoft Flight Simulator، در آینده قطعاً شاهد به‌روزرسانی‌ها و بهبود‌های مختلفی برای بازی خواهیم بود. یکی از اولین اقدامات توسعه دهندگان برای آینده‌ی بازی، اضافه کردن پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی است. مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای یک بتای خصوصی دو مرحله‌ای است که بازی‌بازان مشتاق از همین حالا می‌توانند برای شرکت در آن ثبت نام کنند. همچنین تایید شده که هدست جدید HP Reverb G2 اولین دستگاه سازگار با حالت واقعیت مجازی خواهد بود. این هدست برای انتشار در پاییز امسال برنامه ریزی شده است.

بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون برروی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این عنوان در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس نیز منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از این‌جا مطالعه کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.