پی سی تریلری جدید از بخش داستانی بازی Valhalla منتشر شد - پی سی

کمتر از دو ماه دیگر تا انتشار عنوان Valhalla باقی مانده است. شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) به‌تازگی تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرده است که برروی بخش داستانی این عنوان تمرکز دارد.

تریلر جدید بازی Valhalla، نگاهی تازه به داستان شخصیت Eivor و این که چگونه  سرنوشت وی بر پادشاهی‌های انگلیس تاثیر می‌گذارد، انداخته است. یوبی‌سافت امروز همچنین از یک سری پادکست‌های مربوط به بازی Valhalla به نام Echoes of Valhalla رونمایی کرد که از پیشینه‌ی تاریخی بازی رونمایی می‌کند. اطلاعات بیشتر را می توان در Spotify پیدا کرد.

وقایع بازی Valhalla در قرن نهم و در سرزمین‌های پادشاهی انگلستان جریان دارد و بازی‌بازان شاهد تکامل اسطوره‌ی وایکینگ خود خواهند بود. آن‌ها شهر مختلفی را ایجاد و مدیریت می‌کنند و با چندین شخصیت تاریخی مانند پادشاه آلفرد بزرگ دیدار خواهند کرد. المان‌های نقش‌آفرینی نسبت به نسخه‌ی Odyssey در این بازی گسترده‌تر شده‌اند.

در ادامه می‌توانید تریلر داستانی جدید بازی Valhalla را مشاهده و یا دریافت کنید.

دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Valhalla در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی همزمان با عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵، برروی این کنسول منتشر می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.