پی سی تریلری از نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی Yakuza: Like A Dragon منتشر شد - پی سی

عنوان Yakuza: Like a Dragon یک بازی با ارزش نقش‌آفرینی به شمار می‌آید که قادر خواهد بود علاوه بر مخاطبان شرقی و همیشگی این مجموعه، در بازار غرب نیز مورد استقبال بازی‌بازان قرار گیرد. این بازی در ابتدای امسال به صورت انحصاری و تحت عنوان Yakuza 7 برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر گردید و سرانجام مشخص شد که قرار است علاوه بر کنسول پلی‌استیشن ۵، برروی کنسول‌های نسل هشت و نهمی شرکت مایکروسافت نیز عرضه شود.

با این حال تاریخ عرضه‌ی این عنوان برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ همچنان مبهم باقی مانده بود تا این که دیروز به صورت رسمی مشخص شد که این عنوان تا ماه مارس سال آینده برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه نخواهد شد. حال شرکت سگا در کنار این خبر تاخیر، تریلری از گیم‌پلی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی Yakuza: Like a Dragon را برای علاقه‌مندان منتشر کرده است تا بازی‌بازان آشنایی بیشتری با این نسخه به دست آورند. با این که تریلر منتشر شده کوتاه است اما ایده‌ی بسیار خوبی به شمار می‌آید تا بازی‌بازان از نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی Yakuza: Like A Dragon اطلاعات و انتظارات خود را کسب نمایند.

عنوان اکشن Yakuza: Like a Dragon قرار است در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. نسخه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ این عنوان قرار است در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ (۲ مارس ۲۰۲۱ میلادی) به بازار عرضه شود. در پایان می‌توانید به مشاهده‌ی تریلر مذکور بپردازید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.