پی سی تریلری از فصل سوم بازی LifeAfter منتشر شد - پی سی

فصل سوم بازی LifeAfter تا چند وقت دیگر آغاز می‌شود و بازی‌بازان می‌توانند به محتویات و بخش داستانی دیگری دسترسی داشته باشند. در همین راستا، ویدئویی از این فصل به دست هواداران رسیده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

فصل سوم بازی LifeAfter تا چند روز دیگر و در قالب یک به‌روزرسانی در اختیار بازی‌بازان قرار می‌گیرد و علاوه‌بر اضافه شدن محتویات فراوان، باگ‌ها و مشکلات گزارش شده نیز تا حد زیادی برطرف خواهد شد. چند نقشه‌ی تازه شامل خشکی‌ها و دریاها به بازی اضافه می‌شود و سیستم مبارزات آن نیز تا به طرز قابل توجهی بهبود خواهد یافت. همچنین زامبی‌های موجود در این عنوان با تغییراتی همراه می‌شوند و نبرد با آن‌ها از همیشه جذاب‌تر خواهد بود. پس در صورتی که از دوست داران بازی LifeAfter هستید، این به‌روزرسانی را به هیچ وجه از دست ندهید.

همان‌طور که در جریان هستید، LifeAfter یک بازی جهان‌باز به حساب می‌آید. حال با عرضه‌ی این به‌روزرسانی می‌توان نکات و رمز و رازهای بیشتری را در جهان آن مشاهده کرد. کوه‌ها شکل بهتری به خود گرفته‌اند و منظره‌ی برفی آن‌ها به شدت چشم‌نواز شده است. بی شک این تغییرات آب و هوایی می‌تواند نقش موثری در سرگرم کردن و جلب رضایت بازی‌بازان داشته باشد. گفتنی است که تیم سازنده اعلام کرده است که پس از انتشار فصل سوم، به سرعت برای چهارمین فصل برنامه‌ریزی خواهند داشت و در آینده‌ای نه چندان دور باید منتظر فصل مهیج دیگری در LifeAfter باشیم.

در بازی LifeAfter قادر هستید تا برای بالا رفتن از دیوارها و موانع بلند از نردبان استفاده کنید. به‌زودی در بخش آنلاین می‌توانید این نردبان‌ها را رها کرده تا بازی‌بازان دگیر  بتوانند از آن‌ بهره ببرند. این هم یکی دیگر از قابلتی‌هایی است که سازندگان توجه ویژه‌ای بر آن داشته‌اند.

بازی LifeAfter هم‌اکنون برروی گوشی‌های هوشمند و سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و بازی‌بازان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) و یا اپ استور (App Store) آن را دانلود کنند. حال امروز ویدئویی از فصل سوم این اثر در دسترس قرار گرفته است که تماشای آن برای کسب اطلاعات بیشتر توسط هواداران الزامی خواهد بود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.