پی سی تحلیل فنی: بررسی فنی بازی Cyberpunk 2077؛ شوک سایبری - پی سی

در جدیدترین قسمت از بخش «تحلیل فنی» به سراغ بررسی فنی Cyberpunk 2077 رفته و به تحلیل عملکرد گیم‌پلی این بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

نگاهی کوتاه به عملکرد فنی Cyberpunk 2077

وضعیت بسیار عجیب و غریبی پیش آمده و وضعیت بازی Cyberpunk 2077 بر روی کنسول‌های نسل هشتم بسیار بد است. البته استودیوی سی‌دی پراجکت رد در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران و همچنین طی یک بیانیه‌ی رسمی، از برنامه‌های خود برای رفع باگ‌ها، گلیچ‌ها و کرش‌های نسخه‌ی نسل هشتمی بازی گفته است. در حال حاضر یک بهینه‌ساز برای این عنوان عرضه شده است و طی ماه‌های ژانویه و فوریه، بهینه‌سازهای بزرگ‌تری نیز عرضه خواهند شد.

از عملکرد بسیار بد بازی که بگذریم، عنوانی با این حجم از ناپایداری، معمولا از مراحل آزمایشی با موفقیت عبور نکرده و برای عرضه‌ تایید نمی‌شود. اما ظاهرا این موضوع در ارتباط با بازی Cyberpunk 2077 صدق نمی‌کند و این مورد بسیار عجیب است. مایکروسافت و سونی در این موضوع بی‌تقصیر هستند و سی‌دی پراجکت بارها به این دو شرکت گفته بود که مشکلات فنی مختلف، حل خواهند شد. متاسفانه این اتفاق نیافتاده است و در حال حاضر با عنوانی غیر قابل تجربه بر روی کنسول‌های نسل هشتم طرف هستیم. اما این بازی تا چه میزان غیر قابل تجربه است؟

متاسفانه وضعیت Cyberpunk 2077 بر روی کنسول‌های نسل هشتم، خیلی بدتر از باگ‌، کرش و گلیچ است. این موارد بر روی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیز وجود دارند و طبعاً با گذشت زمان حل خواهند شد. اما آیا سی‌دی پراجکت رد هرگز می‌تواند این بازی را به عنوانی قابل تجربه از نظر نرخ فریم و وضوح تصویر برساند یا خیر. ایکس‌باکس وان اس ضعیف‌ترین کنسول نسل هشتم است که بدترین عملکرد و بیشترین مشکلات را دارد. وضوح تصویر بازی بر روی این کنسول، اکثرا حول ۶۷۵p می‌چرخد و پلی‌استیشن ۴ نیز با وضوح تصویر ۹۰۰p متغیر خود، وضعیت بهتری ندارد. این وضوح تصویر تا ۷۲۰p نیز کاهش پیدا می‌کند.

بررسی فنی Cyberpunk 2077

در جدیدترین قسمت از بخش «تحلیل فنی» به سراغ بررسی فنی Cyberpunk 2077 رفته و به تحلیل عملکرد گیم‌پلی این بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

دانلود با کیفیت FHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.